V druhom tréningu si Norris a Leclerc vymenili pozície, Red Bull sa prepadol
Tesný súboj medzi Ferrari a McLarenom pokračoval aj v druhom tréningu. Lando Norris a Charles Leclerc si však tentoraz na čele vymenili pozície. Zatiaľ čo Norris za svetla ťahal za kratší koniec, po zotmení našiel o 0,058 sekundy viac ako jeho hlavný súper.
V druhom tréningu už na to začali jazdci viac tlačiť, čo sa odrazilo aj na množstve dotykov s bariérami. Odolnosť svojho auta testoval aj Lando Norris na výjazde z tretej zákruty, no náraz nebol dostatočne tvrdý na to, aby utrpel poškodenie.
Norris tak po tréningu môže spokojne analyzovať časy a zisťovať, kde by ešte mohol vylepšiť svoje kolo 1:30,727, ktorým predbehol Charlesa Leclerca o menej než šesť stotín. O monoposte Ferrari v Monačanových rukách hovoril bývalý pretekár Anthony Davidson ako o víťaznom. Zdá sa, že by sa mu v sobotu mohlo podariť ukoristiť pole position.
Carlos Sainz skončil tretí, ale s výrazným mankom. Párkrát sme ho videli aj vo výbehovej zóne. Španielove problémy s brzdami sa totiž vrátili a zdá sa, že sa ich ešte nepodarilo celkom odstrániť. Ferrari však môže byť celkom spokojné.
To sa nedá povedať o Red Bulle, ktorý bol pomalší dokonca aj ako jeho vlastná juniorská stajňa. Zatiaľ čo Júki Cunoda skončil štvrtý a Daniel Ricciardo šiesty, piloti červených býkov márne hľadali pôdu pod nohami.
Sergio Pérez nestačil ani na Georgea Russella a zajazdil ôsmy najlepší čas po množstve problémov. Vo vysielačke menoval jednu slabinu auta za druhou: nedostatok priľnavosti na prednej náprave v apexe zákruty, nedostatočná rotácia auta, problémy s trakciou. Max Verstappen sa na balans auta nesťažoval. S vyvážením podľa vlastných slov nemal problém, len nedokázal nájsť dostatok priľnavosti. Aj preto ho evidujeme až na pätnástom mieste.
Alex Albon s novými prednými závesmi sa dostal do najlepšej desiatky a párkrát sme ho videli aj veľmi vysoko. Jeho tímový kolega Franco Colapinto jazdí so starou špecifikáciou a pomaly spoznáva, ako sa v prvej polovici roka cítil Logan Sargeant.
Prvú desiatku uzavrel Nico Hülkenberg pred ďalším jazdcom v problémoch. Lewis Hamilton nemal trakciu a grip na zadnej náprave, ale zato neskôr veľkú nedotáčavosť. Keď mu inžinier po kvalifikačnej simulácii povedal, že je jedenásty, sklamane vyhlásil: “To je neuveriteľné…” Nevydarený deň Mercedesu ešte stihol zavŕšiť George Russell, ktorý nezvládol prejazd ôsmou zákrutou a svoje auto zapichol do bariéry tri minúty pred šachovnicovou vlajkou.
2. tréning - VC Singapuru 2024
Pilot | Tím | Čas | Strata | Kolá | |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lando Norris | McLaren | 1:30,727 | 27 | |
2. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:30,785 | +0,058 | 28 |
3. | Carlos Sainz | Ferrari | 1:31,356 | +0,629 | 27 |
4. | Júki Cunoda | RB | 1:31,468 | +0,741 | 28 |
5. | Oscar Piastri | McLaren | 1:31,474 | +0,747 | 27 |
6. | Daniel Ricciardo | RB | 1:31,478 | +0,751 | 26 |
7. | George Russell | Mercedes | 1:31,488 | +0,761 | 25 |
8. | Sergio Pérez | Red Bull | 1:31,598 | +0,871 | 25 |
9. | Alex Albon | Williams | 1:31,650 | +0,923 | 26 |
10. | Nico Hülkenberg | Haas | 1:31,667 | +0,940 | 26 |
11. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:31,709 | +0,982 | 24 |
12. | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:31,750 | +1,023 | 25 |
13. | Kevin Magnussen | Haas | 1:31,793 | +1,066 | 26 |
14. | Lance Stroll | Aston Martin | 1:31,957 | +1,230 | 25 |
15. | Max Verstappen | Red Bull | 1:32,021 | +1,294 | 24 |
16. | Franco Colapinto | Williams | 1:32,057 | +1,330 | 26 |
17. | Esteban Ocon | Alpine | 1:32,119 | +1,392 | 27 |
18. | Pierre Gasly | Alpine | 1:32,222 | +1,495 | 27 |
19. | Kuan-jü Čou | Stake | 1:32,359 | +1,632 | 26 |
20. | Valtteri Bottas | Stake | 1:32,786 | +2,059 | 26 |
Live
- Značky
- VC Singapuru 2024