logo F1online.skF1online.sk

V Nemecku majú jasno: Red Bull a Hugo Boss spoja svoje mená v názve tímu

Nyck de Vries, AlphaTauri zozadu, iskry
© Martin Trenkler
Matúš Pavlík
Matúš Pavlík6. 9. 2023

Ak sa to potvrdí, nebude to úplne prekvapujúca správa. O uzavretí sponzorskej zmluvy medzi Red Bullom a odevným koncernom Hugo Boss, výsledkom ktorej bude premenovanie sesterskej stajne AlphaTauri, sa hovorí už niekoľko týždňov. Viacero renomovaných nemeckých zdrojov teraz potvrdilo, že dohoda je hotová.

„Napriek športovému neúspechu v Monze vyzerá budúcnosť stajne z Faenzy ružovo,“ hlása nemecký portál F1-Insider vo svojom článku. Spojenie s Hugo Boss nie je žiadna závratná novinka a samotný zdroj hovorí, že tieto špekulácie kolujú v padoku už niekoľko týždňov.

„F1-Insider sa dozvedel, že strany pokračovali na Veľkej cene Talianska v rokovaniach a dohoda čaká na svoje spečatenie. Podľa nej má názov sesterského tímu Red Bullu pozostávať z názvov Hugo a Red Bull,“ uvádza F1-Insider.

Ten nadväzuje aj na správy svojich kolegov z portálu Motorsport-Magazin.com, podľa ktorých Hugo Boss ukončuje všetky svoje záväzky vo Formule E, v ktorej patril medzi najdôležitejších partnerov. Stal sa vôbec prvým oficiálnym dodávateľom oblečenia pre elektrický šampionát a dosť významne podporoval tím Porsche.

Za tento krok bol zodpovedný hlavne bývalý generálny riaditeľ značky Mark Langer. „Samozrejme, Formula 1 je najvyššia motoristická trieda, ale Formula E je inovatívnejšia a udržateľnejšia,“ povedal kedysi.

Nový šéf značky Daniel Grieder však má zjavne odlišný názor. Ešte v minulom roku prehlásil, že Hugo Boss sa bude koncentrovať „jedine na Formulu 1“, ktorá je podľa neho „lepšia než kedykoľvek predtým“.

Všetko to do seba krásne zapadá. Ide o veľkú a veľmi prestížnu značku, ktorá svojho partnera nezradí podobne ako ROKiT alebo Rich Energy. Red Bull sa nijak netají úsilím dostať do tímu viac peňazí a podporiť rozvoj jeho aerodynamického oddelenia, ktoré najnovšie sídli v anglickom Bicesteri. To všetko s cieľom zlepšiť výsledky na trati.

„Po finančnej stránke by nový partner mal dostať tím do zisku, kým odevná firma AlphaTauri nedokázala zo súčasného humbugu vo Formule 1 vyťažiť takmer nič. Jej produkty sa predávajú len v troch alebo štyroch krajinách, ktoré sú dejiskami veľkých cien Formuly 1,“ uviedol F1-Insider.

Krátko po vydaní týchto správ však reagoval portál PlanetF1.com s odkazom na vlastné zdroje, podľa ktorých sú tieto informácie „veľmi vzdialené realite“. Uvidíme, kto má nakoniec pravdu.

Súvisiace články

Diskusia