logo F1online.skF1online.sk

Hadjar je rozpoltený v otázke budúcnosti v Red Bulle: Rád by som to videl na vlastné oči

Isack Hadjar
© Getty Images/RB Content Pool
Matúš Pavlík
Matúš Pavlík15. 7. 2025

Je Isack Hadjar ďalší na rade? Red Bull odmieta akékoľvek ďalšie rošády uprostred sezóny, ale záležitosť jazdeckej zostavy na rok 2026 zostáva otvorená. Pri podobných otázkach mieria mikrofóny médií na tvár Isacka Hadjara.

Francúzsky mladík mal vynikajúci štart do sezóny. Náročný letný program spôsobil prepad jeho formy a Racing Bulls rozhodne nemaximalizovali každý víkend. V skutočnosti sa dá povedať, že monopost VCARB02 toho mal dokázať oveľa viac, ale to sa nepodarilo aj vinou pilotov.

Hadjar však napriek nevydareným víkendom v Kanade, Rakúsku a Británii zostáva hlavným kandidátom na prestup do Red Bullu, kde by mal nahradiť Júkiho Cunodu buď už v tejto sezóne, alebo v budúcej. „Neviem,“ odpovedal Isack na otázku, či by si v Red Bulle počínal lepšie než japonský pretekár.

„Max je v Red Bulle veľmi rýchly. Je to jeho auto a jazdí s ním úplne na hrane. Je to rýchlejší monopost a efektívnejší v rýchlych zákrutách, ale zjavne je ťažké vyťažiť z neho maximálny potenciál,“ pokračoval Francúz.

„Samozrejme, neviem, čo sa deje v ich tíme. Môžem povedať len to, že Júki je veľmi rýchly,“ dodal uznanlivo Hadjar.

Aj francúzsky mladík však vie, že Red Bull nemôže odmietnuť. Keď príde „povolávací rozkaz“, jednoducho nebude mať na výber. Aj on si dobre uvedomuje, že by to bolo náročné, preto na podobné otázky odpovedá skôr vyhýbavo a dovolí si aj pochybnosť. „Keď som pred štyrmi rokmi podpísal kontrakt s Red Bullom, cieľom bolo dostať sa až tam. Je to rozhodne zaujímavá predstava. Zo zvedavosti by som tam rád išiel a presvedčil sa na vlastné oči,“ povedal Hadjar.

Byť pilotom Red Bullu v súčasnosti predstavuje najväčšiu výzvu, akej môžete vo Formule 1 čeliť. Francúzsky pretekár by ju určite prijal, ale zrejme by radšej uprednostnil prestup na rok 2026, keď Formula 1 prejde na nové technické pravidlá a inžinieri v Milton Keynes postavia nové auto úplne od nuly.

„Každý víkend by ste začínali v nevýhode,“ povedal Hadjar o predstave, že sa z neho stane tímový kolega Verstappena. „Max nerobí chyby. V Q3 to dokáže zakaždým poskladať. Je veľmi explozívny a rýchlo sa vie dostať do rytmu. Musíte si vymyslieť čas na kolo a v kvalifikácii sa naň dostať. Rozhodne ide o odlišný prístup a niečo také som ešte nezažil, pretože som nikdy nestál proti štvornásobnému majstrovi sveta.“

Súvisiace články

Diskusia