logo F1online.skF1online.sk

Špeciálne lakovanie predstavil pred Singapurom aj VCARB

Lakovanie VCARB
© Getty Images / Red Bull Content Pool
Matúš Pavlík
Matúš Pavlíkvčera 14:07

Ázijské a americké podujatia sú ideálnou príležitosťou na predstavenie špeciálnych farieb. Mnohí sponzori sa snažia prenikať na americké a ázijské trhy; okrem toho, nočné preteky na okruhu Marina Bay poskytujú fotografom úplne odlišné prostredie, kde môžu zmenené farby dokonalo vyniknúť. Po Mercedese sa „hodí do gala“ v Singapure aj stajňa VCARB.

Taliansky tím bude v juhovýchodnej Ázii promovať svojho sponzora – odevnú spoločnosť Hugo. Tá sa nedávno rozdelila na dva subjekty – Hugo a Boss. Táto spoločnosť bola vlani spájaná so stajňou z Faenzy a vlani sa špekulovalo, že sa stane jej novým titulným partnerom. Red Bull sa však nakoniec dohodol s firmami Visa a Cash App, vďaka čomu vzniklo podľa mnohých najhoršie meno tímu v dejinách Formuly 1: Visa Cash App RB.

Pod umelým osvetlením v Singapure sa bude vynímať svetlomodrá „riflovina“, ktorá postupne prechádza do tmavšej a jednotlivé schémy oddeľuje imitácia zipsu na bokoch. Nechýba ani „kožené“ logo pripomínajúce klasické ozdoby oblečenia. Navrchu krytu motora a svätožiare zostáva tradičná modra metalíza VCARB-u.

Tešiť sa môžeme aj na špeciálne kombinézy pre Júkiho Cunodu a Daniela Ricciarda. Obaja sú známymi nadšencami módy a tieto novinky ich nesmierne potešili.

„V priebehu rokov sme videli rôzne spojenia odevných značiek s tímami Formuly 1, najmä pokiaľ ide o oblečenie, ale ešte nikdy sme nevideli, že by sa naplno ponorili aj do diania na trati,“ vyhlásil Daniel Ricciardo. „Zvyšujeme stávku a ukazujeme, že pre značky sa toho dá urobiť oveľa viac. Určite si myslím, že týmto otvoríme oči módnym domom a uvidíme viac módou inšpirovaných lakovaní.“  

Pridal sa aj jeho tímový kolega Júki Cunoda. „Móda je jednou z mojich vášní, takže je super, keď vidím, že náš tím je súčasťou takejto unikátnej spolupráce. Nie je to len naše každodenné alebo tímové oblečenie. Niečo také ešte nikto nikdy neurobil,“ povedal nadšene japonský pretekár.

Zároveň ide o trochu symbolický prelom. Tento tím kedysi niesol označenie Toro Rosso a ako nositeľ DNA nesmierne obľúbeného (hoci chudobného) tímu Minardi nadšene niesol zástavu večného outsidera. Pred rokom 2024 sa však Red Bull rozhodol, že tím revitalizuje a premení ho na finančne úspešný podnik. Jeho súčasťou je aj zmena identity a toto je ďalší krok pri celkovej transformácii stajne.

Predchádzajúca fotkaAktuálna fotkaNasledujúca fotka
Getty Images / Red Bull Content Pool 1/6
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool

Súvisiace články

Diskusia