Andrea Kimi Antonelli
dnes 17:09

Schumacherovi sa nepozdávajú výkony Antonelliho: F1 nie je detská škôlka

„Toto Wolff sa ho síce snažil chrániť, ale očakávania boli jednoducho príliš vysoké. Formula 1 nie je detská škôlka a celý proces sa musí o niečo zrýchliť. Antonelli to potrebuje čo najrýchlejšie dostať do rúk,“ vyhlásil brat sedemnásobného majstra sveta a dnes komentátor nemeckej televízie Sky.

Schumacher zároveň upozorňuje, že keď sa Antonelli nezlepší, veľmi rýchlo môže v Mercedese skončiť. „Ak by sa mu to nepodarilo, tak by stálo za úvahu, či by preňho nebol vhodnejší Alpine alebo iný menší tím, kde bude mať väčší pokoj,“ dodal Ralf.

Andrea Kimi Antonelli
dnes 17:09

Schumacherovi sa nepozdávajú výkony Antonelliho: F1 nie je detská škôlka

„Toto Wolff sa ho síce snažil chrániť, ale očakávania boli jednoducho príliš vysoké. Formula 1 nie je detská škôlka a celý proces sa musí o niečo zrýchliť. Antonelli to potrebuje čo najrýchlejšie dostať do rúk,“ vyhlásil brat sedemnásobného majstra sveta a dnes komentátor nemeckej televízie Sky.

Schumacher zároveň upozorňuje, že keď sa Antonelli nezlepší, veľmi rýchlo môže v Mercedese skončiť. „Ak by sa mu to nepodarilo, tak by stálo za úvahu, či by preňho nebol vhodnejší Alpine alebo iný menší tím, kde bude mať väčší pokoj,“ dodal Ralf.

Po štarte VC Portugalska 2020
dnes 17:04

Domenicali potvrdil záujem Turecka, Portugalska a dokonca aj Nemecka

„V európskej časti kalendára máme niekoľko voľných miest, ktoré sú otvorené rotácii podujatí. Pred rokom 2030 zároveň končia kontrakty niekoľkým okruhom, s ktorými budeme diskutovať o predĺžení spolupráce,“ povedal Domenicali v rozhovore pre RacingNews365.com.

„Dobré je, že aj v Európe vidíme, aká úroveň investícií je možná. Maďarsko je toho príkladom. Ukazuje sa, že ak niekto verí v náš projekt a našu víziu, dokáže naozaj investovať a s nadšením hľadí do budúcnosti. Dnes už to môžeme povedať s istotou, pretože na stole máme množstvo alternatív, ktoré sú veľmi reálne,“ vyhlásil Domenicali

Po štarte VC Portugalska 2020
dnes 17:04

Domenicali potvrdil záujem Turecka, Portugalska a dokonca aj Nemecka

„V európskej časti kalendára máme niekoľko voľných miest, ktoré sú otvorené rotácii podujatí. Pred rokom 2030 zároveň končia kontrakty niekoľkým okruhom, s ktorými budeme diskutovať o predĺžení spolupráce,“ povedal Domenicali v rozhovore pre RacingNews365.com.

„Dobré je, že aj v Európe vidíme, aká úroveň investícií je možná. Maďarsko je toho príkladom. Ukazuje sa, že ak niekto verí v náš projekt a našu víziu, dokáže naozaj investovať a s nadšením hľadí do budúcnosti. Dnes už to môžeme povedať s istotou, pretože na stole máme množstvo alternatív, ktoré sú veľmi reálne,“ vyhlásil Domenicali

trivia

Modely F1 od výmyslu sveta nájdeš na Tibormodel.com

Liam Lawson s DRS
dnes 15:40

Moja budúcnosť je nejasná, priznáva Lawson

Lawson pred médiami nijak neskrýval, že jeho budúcnosť je nejasná. „Je to náročné. Aj keď som chcel byť jazdcom Red Bullu Racing a na splnení tohto cieľa som pracoval ako junior Red Bullu, od piatich rokov som predovšetkým sníval, že budem majster sveta,“ povedal médiám novozélandský pretekár.

„To je môj cieľ a sen, na ktorom pracujem nielen ja, ale všetci jazdci. Chcem byť najlepší. Nie je však také jasné, kde to môžem dosiahnuť, ako som si myslel,“ priznal Lawson.

Liam Lawson s DRS
dnes 15:40

Moja budúcnosť je nejasná, priznáva Lawson

Lawson pred médiami nijak neskrýval, že jeho budúcnosť je nejasná. „Je to náročné. Aj keď som chcel byť jazdcom Red Bullu Racing a na splnení tohto cieľa som pracoval ako junior Red Bullu, od piatich rokov som predovšetkým sníval, že budem majster sveta,“ povedal médiám novozélandský pretekár.

„To je môj cieľ a sen, na ktorom pracujem nielen ja, ale všetci jazdci. Chcem byť najlepší. Nie je však také jasné, kde to môžem dosiahnuť, ako som si myslel,“ priznal Lawson.

Fernando Alonso
dnes 15:23

Alonso sa vedel počas pretekov nudiť, spomína Komacu

Ďalšou známou Fernandovou schopnosťou je prehľad v pretekoch a schopnosť riešiť niekoľko problémov naraz. Pamätáme si, ako vo vysielačke niekoľkokrát komentoval dianie na trati, o ktorom mal prehľad vďaka sledovaniu veľkoplošných obrazoviek.

„Povedal nám: ‚Pripravte sa, to bude safety car.‘ Nechápali sme, ako to vedel. Neskôr nám povedal, že viedol preteky a začal sa nudiť, tak sledoval preteky na veľkoplošných obrazovkách. Koľko záložnej kapacity asi má?“ povedal udivene Komacu.

Fernando Alonso
dnes 15:23

Alonso sa vedel počas pretekov nudiť, spomína Komacu

Ďalšou známou Fernandovou schopnosťou je prehľad v pretekoch a schopnosť riešiť niekoľko problémov naraz. Pamätáme si, ako vo vysielačke niekoľkokrát komentoval dianie na trati, o ktorom mal prehľad vďaka sledovaniu veľkoplošných obrazoviek.

„Povedal nám: ‚Pripravte sa, to bude safety car.‘ Nechápali sme, ako to vedel. Neskôr nám povedal, že viedol preteky a začal sa nudiť, tak sledoval preteky na veľkoplošných obrazovkách. Koľko záložnej kapacity asi má?“ povedal udivene Komacu.

Júki Cunoda a Liam Lawson
dnes 13:03

AMuS: Prestup Hadjara do Red Bullu je verejným tajomstvom. Isté to nemá ani Lawson

„Je verejným tajomstvom, že Isack Hadjar sa v budúcej sezóne presunie do Red Bullu ako nový tímový kolega Maxa Verstappena,“ napísal vo svojom článku nemecký magazín Auto Motor und Sport. Hovorí sa o tom už hodnú chvíľu a zdá sa, že AMuS je pomerne presvedčený. Rovnako presvedčivo hodnotia Nemci aj osud ďalšieho mladíka v kádri Red Bullu.

„Prakticky obsadená je aj jedna zo sedačiek v béčkovom tíme. V Red Bulle chcú dať šancu Arvidovi Lindbladovi, aby ukázal svoje kvality vo Formule 1. Osemnásťročný Brit so švédskymi koreňmi momentálne vo svojej nováčikovskej sezóne vo Formule 2 figuruje na siedmom mieste priebežného poradia. Svoj talent pravidelne potvrdzuje kvalitnými výkonmi,“ uviedol AMuS.

Júki Cunoda a Liam Lawson
dnes 13:03

AMuS: Prestup Hadjara do Red Bullu je verejným tajomstvom. Isté to nemá ani Lawson

„Je verejným tajomstvom, že Isack Hadjar sa v budúcej sezóne presunie do Red Bullu ako nový tímový kolega Maxa Verstappena,“ napísal vo svojom článku nemecký magazín Auto Motor und Sport. Hovorí sa o tom už hodnú chvíľu a zdá sa, že AMuS je pomerne presvedčený. Rovnako presvedčivo hodnotia Nemci aj osud ďalšieho mladíka v kádri Red Bullu.

„Prakticky obsadená je aj jedna zo sedačiek v béčkovom tíme. V Red Bulle chcú dať šancu Arvidovi Lindbladovi, aby ukázal svoje kvality vo Formule 1. Osemnásťročný Brit so švédskymi koreňmi momentálne vo svojej nováčikovskej sezóne vo Formule 2 figuruje na siedmom mieste priebežného poradia. Svoj talent pravidelne potvrdzuje kvalitnými výkonmi,“ uviedol AMuS.

Lando Norris po štarte VC Singapuru 2024
dnes 11:24

Je Singapur dobrý nápad? F1 predstavila kalendár šprintov na rok 2026

V roku 2025 sa sobotné skrátené preteky konali, alebo budú konať, v Číne, Miami, Belgicku, Austine, Sao Paule a Katare. V budúcom roku sa to zmení. V kalendári šprintov zostali len prvé dve podujatia, ostatné sa vymenili, čo je zvláštne hlavne v prípade Brazílie, ktorá je univerzálne považovaná za ideálne dejisko pre šprintový formát.

Naopak, šprint sa uskutoční na miestach, ktoré na papieri nie sú také vhodné. V každom prípade, v roku 2026 sa šprinty budú organizovať v Číne, Miami, Kanade, Británii, Holandsku a Singapure.

Lando Norris po štarte VC Singapuru 2024
dnes 11:24

Je Singapur dobrý nápad? F1 predstavila kalendár šprintov na rok 2026

V roku 2025 sa sobotné skrátené preteky konali, alebo budú konať, v Číne, Miami, Belgicku, Austine, Sao Paule a Katare. V budúcom roku sa to zmení. V kalendári šprintov zostali len prvé dve podujatia, ostatné sa vymenili, čo je zvláštne hlavne v prípade Brazílie, ktorá je univerzálne považovaná za ideálne dejisko pre šprintový formát.

Naopak, šprint sa uskutoční na miestach, ktoré na papieri nie sú také vhodné. V každom prípade, v roku 2026 sa šprinty budú organizovať v Číne, Miami, Kanade, Británii, Holandsku a Singapure.

Lewis Hamilton
dnes 03:05

Vasseurovi sa pozdáva Hamiltonov progres, prvé pódium považuje za otázku času

Našťastie pre Ferrari i Hamiltona sú výkony po letnej prestávke oveľa pozitívnejšie. Frédéric Vasseur verí, že je to ukazovateľ zlepšujúceho sa trendu, a preto je len otázkou času, kým Lewis ukončí svoje čakanie na prvé pódium s Ferrari. „Áno, pretože dokázal bojovať s Georgeom Russellom v Zandvoorte a v Monze sa dokázal posunúť z desiateho miesta až za zadné krídlo Mercedesu,“ vyhlásil šéf Ferrari.

„Russell sa párkrát dostal na stupne víťazov. Áno, podľa mňa tam môžeme očakávať aj Lewisa,“ dodal Vasseur.

Lewis Hamilton
dnes 03:05

Vasseurovi sa pozdáva Hamiltonov progres, prvé pódium považuje za otázku času

Našťastie pre Ferrari i Hamiltona sú výkony po letnej prestávke oveľa pozitívnejšie. Frédéric Vasseur verí, že je to ukazovateľ zlepšujúceho sa trendu, a preto je len otázkou času, kým Lewis ukončí svoje čakanie na prvé pódium s Ferrari. „Áno, pretože dokázal bojovať s Georgeom Russellom v Zandvoorte a v Monze sa dokázal posunúť z desiateho miesta až za zadné krídlo Mercedesu,“ vyhlásil šéf Ferrari.

„Russell sa párkrát dostal na stupne víťazov. Áno, podľa mňa tam môžeme očakávať aj Lewisa,“ dodal Vasseur.

Kimi Antonelli
dnes 03:02

Nové zavesenie ma pripravilo o sebadôveru, hovorí Antonelli

„Nasadili sme nové zavesenie a trápenie začalo. Po Miami som cestoval do Imoly s veľkými nádejami, pretože som mal za sebou dobrý víkend, ale s novým zavesením som sa ohromne trápil,“ pokračoval Antonelli.

„Začal som sa trápiť pri jazde a musel som aplikovať jazdecký štýl, ktorý mi nebol prirodzený. Myslím si, že som sa nedokázal dostatočne prispôsobiť, a preto som sa tak trápil. Keď nad tým premýšľam, je to podľa mňa jasné. V prvých šiestich pretekoch som mal rovnaké auto. Keď sme nasadili nové zavesenie, čoraz viac som strácal sebadôveru,“ uzavrel Antonelli.

Kimi Antonelli
dnes 03:02

Nové zavesenie ma pripravilo o sebadôveru, hovorí Antonelli

„Nasadili sme nové zavesenie a trápenie začalo. Po Miami som cestoval do Imoly s veľkými nádejami, pretože som mal za sebou dobrý víkend, ale s novým zavesením som sa ohromne trápil,“ pokračoval Antonelli.

„Začal som sa trápiť pri jazde a musel som aplikovať jazdecký štýl, ktorý mi nebol prirodzený. Myslím si, že som sa nedokázal dostatočne prispôsobiť, a preto som sa tak trápil. Keď nad tým premýšľam, je to podľa mňa jasné. V prvých šiestich pretekoch som mal rovnaké auto. Keď sme nasadili nové zavesenie, čoraz viac som strácal sebadôveru,“ uzavrel Antonelli.