Isack Hadjar
dnes 13:49

Hadjara frustrovala taktika Williamsu: Keď si dvaja skúsení jazdci takto pomáhajú…

Naozaj sa nič nedalo robiť vo vláčiku, ktorého rušňovodičom sa stal Carlos Sainz? “Na rovinkách boli pekelne rýchli. Alex nespravil jedinú chybu. Keď si dvaja skúsení jazdci takto pomáhajú, nič som s tým nemohol spraviť.”

“Boli to perfektné preteky. Získať v nich len jeden bod je kruté. Keď som však po zastávke zistil, že pred mnou sú dva Williamsy, vedel som, že som nahraný,” pripustil minuloročný vicemajster šampionátu Formuly 1.

Isack Hadjar
dnes 13:49

Hadjara frustrovala taktika Williamsu: Keď si dvaja skúsení jazdci takto pomáhajú…

Naozaj sa nič nedalo robiť vo vláčiku, ktorého rušňovodičom sa stal Carlos Sainz? “Na rovinkách boli pekelne rýchli. Alex nespravil jedinú chybu. Keď si dvaja skúsení jazdci takto pomáhajú, nič som s tým nemohol spraviť.”

“Boli to perfektné preteky. Získať v nich len jeden bod je kruté. Keď som však po zastávke zistil, že pred mnou sú dva Williamsy, vedel som, že som nahraný,” pripustil minuloročný vicemajster šampionátu Formuly 1.

Max Verstappen
dnes 13:25

Keby Red Bull okamžite vrátil pozíciu, mohol vyhrať, myslí si Brundle

“Oscar prišiel do prvej zákruty a do prvého apexu — a ja som čítal pravidlá pre rok 2025 — a to bola jeho zákruta. Avšak, ak váš súper uvoľní brzdový pedál, navyše si môžete všimnúť, že až tak silno nezatáča, tak sa zákrutou ani nepokúša prejsť,” podotýka. Formula 1 by nemala byť o tom silou-mocou sa dostať ako prvý do apexu bez ohľadu na následky či traťové limity.

Red Bull tak mal ustúpiť, myslí si Brundle. “Nezvládol prejsť zákrutou, mal sa zaradiť späť zaňho. Podľa mňa mal tím pozíciu okamžite vrátiť, pretože bolo zjavné, že za to dostane penalizáciu. Ak by to spravili, podľa mňa by mali šancu vyhrať.”

Max Verstappen
dnes 13:25

Keby Red Bull okamžite vrátil pozíciu, mohol vyhrať, myslí si Brundle

“Oscar prišiel do prvej zákruty a do prvého apexu — a ja som čítal pravidlá pre rok 2025 — a to bola jeho zákruta. Avšak, ak váš súper uvoľní brzdový pedál, navyše si môžete všimnúť, že až tak silno nezatáča, tak sa zákrutou ani nepokúša prejsť,” podotýka. Formula 1 by nemala byť o tom silou-mocou sa dostať ako prvý do apexu bez ohľadu na následky či traťové limity.

Red Bull tak mal ustúpiť, myslí si Brundle. “Nezvládol prejsť zákrutou, mal sa zaradiť späť zaňho. Podľa mňa mal tím pozíciu okamžite vrátiť, pretože bolo zjavné, že za to dostane penalizáciu. Ak by to spravili, podľa mňa by mali šancu vyhrať.”

Oscar Piastri
dnes 12:43

Piastri je prvýkrát na čele Pohára jazdcov, no upozorňuje: Treba tam byť po 24 podujatiach

“Aj tak chcem vyhrať každé preteky, ktoré budem môcť. Nijako na mňa nepôsobí fakt, že vediem šampionát,” nenechal sa dostať pod tlak Oscar Piastri. “Som však pyšný na našu prácu a dôvody, prečo sme na čele šampionátu.”

“Vedenie šampionátu je výsledkom tvrdej práce, ktorú sme odviedli v mimosezónnom období, ale aj tvrdej práce mňa osobne, tvrdej práce celého tímu,” zdôraznil 24-ročný rodák z Melbourne. “Som veľmi pyšný na tieto veci a na fakt, že vediem šampionát. V konečnom dôsledku ho však chcem viesť po 24 podujatiach, nie po piatich.”

Oscar Piastri
dnes 12:43

Piastri je prvýkrát na čele Pohára jazdcov, no upozorňuje: Treba tam byť po 24 podujatiach

“Aj tak chcem vyhrať každé preteky, ktoré budem môcť. Nijako na mňa nepôsobí fakt, že vediem šampionát,” nenechal sa dostať pod tlak Oscar Piastri. “Som však pyšný na našu prácu a dôvody, prečo sme na čele šampionátu.”

“Vedenie šampionátu je výsledkom tvrdej práce, ktorú sme odviedli v mimosezónnom období, ale aj tvrdej práce mňa osobne, tvrdej práce celého tímu,” zdôraznil 24-ročný rodák z Melbourne. “Som veľmi pyšný na tieto veci a na fakt, že vediem šampionát. V konečnom dôsledku ho však chcem viesť po 24 podujatiach, nie po piatich.”

Carlos Sainz pred Alexom Albonom
dnes 12:23

Williams predviedol ukážkovú tímovú prácu. Najskôr ňou chcel otravovať Gaslyho

Ubránil sa Alex Albon pred Hadjarom vďaka DRS vláčiku a Sainzovej pomoci? “Možno. Úprimne, mali sme výborné tempo, no šli sme na istotu a vytvorili sme DRS vláčik, aby nás Isack určite nepredbehol. Keby som zostal sám, myslím si, že s Carlosom sme mali lepšie tempo, než naznačujú výsledky.”

Williamsu táto stratégia vyšla dokonale, hoci pôvodne sa ňou chcel brániť pred celkom iným pilotom. “O tejto taktike sme sa bavili. Na strategickom brífingu sme sa skôr rozprávali o Pierrovi, pretože on mal mať dobrú rýchlosť. Potom ho však nahradil Isack a my sme spravili to isté, takže som veľmi rád.”

Carlos Sainz pred Alexom Albonom
dnes 12:23

Williams predviedol ukážkovú tímovú prácu. Najskôr ňou chcel otravovať Gaslyho

Ubránil sa Alex Albon pred Hadjarom vďaka DRS vláčiku a Sainzovej pomoci? “Možno. Úprimne, mali sme výborné tempo, no šli sme na istotu a vytvorili sme DRS vláčik, aby nás Isack určite nepredbehol. Keby som zostal sám, myslím si, že s Carlosom sme mali lepšie tempo, než naznačujú výsledky.”

Williamsu táto stratégia vyšla dokonale, hoci pôvodne sa ňou chcel brániť pred celkom iným pilotom. “O tejto taktike sme sa bavili. Na strategickom brífingu sme sa skôr rozprávali o Pierrovi, pretože on mal mať dobrú rýchlosť. Potom ho však nahradil Isack a my sme spravili to isté, takže som veľmi rád.”

Toto Wolff
dnes 10:59

Dôjde k zníženiu výkonu elektrickej časti motora? To je vtip, reaguje nahnevaný Wolff

Vo Formule 1 sme zvyknutí na to, že “dobrom športu” sa oháňajú tie tímy, ktorým navrhované opatrenie pomôže, a na druhú stranu barikády sa zas stavajú tí, ktorým by mohlo uškodiť. Ak je pravda, že pohonná jednotka Mercedesu má byť najvýkonnejšia zo všetkých, tak sa nemôžeme čudovať, že Toto Wolff ohrnul nos.

“Keď som čítal program zasadnutia Komisie F1, bolo to takmer také podarené, ako čítať niektoré komentáre na Twittri s vyjadreniami k americkej politike,” vyhlásil nahnevaný Toto Wolff. “Ja naozaj chcem chrániť sám seba a nekomentovať to, ale toto je vtip. Pred týždňom sme mali stretnutie o motoroch a potom sa na pretras opäť dostanú takéto veci.”

Toto Wolff
dnes 10:59

Dôjde k zníženiu výkonu elektrickej časti motora? To je vtip, reaguje nahnevaný Wolff

Vo Formule 1 sme zvyknutí na to, že “dobrom športu” sa oháňajú tie tímy, ktorým navrhované opatrenie pomôže, a na druhú stranu barikády sa zas stavajú tí, ktorým by mohlo uškodiť. Ak je pravda, že pohonná jednotka Mercedesu má byť najvýkonnejšia zo všetkých, tak sa nemôžeme čudovať, že Toto Wolff ohrnul nos.

“Keď som čítal program zasadnutia Komisie F1, bolo to takmer také podarené, ako čítať niektoré komentáre na Twittri s vyjadreniami k americkej politike,” vyhlásil nahnevaný Toto Wolff. “Ja naozaj chcem chrániť sám seba a nekomentovať to, ale toto je vtip. Pred týždňom sme mali stretnutie o motoroch a potom sa na pretras opäť dostanú takéto veci.”

trivia

Modely F1 od výmyslu sveta nájdeš na Tibormodel.com

Christian Horner
dnes 09:56

Horner vyzdvihol progres Red Bullu: McLaren mal v piatok náskok 1,2 sekundy

“Vypracovali sme si náskok [v prvom stinte], a pritom nezabudnime, že v piatok mal McLaren o 1,2 sekundy navrch na všetkých ostatných,” vypočítal šéf Red Bullu. “Max sa na trati cítil komfortne, budoval si náskok.”

Red Bull sa pokúsil minimalizovať dopad päťsekundového trestu, čo je čiastočný dôvod, prečo sa Verstappen nevzdal svojej pozície. “Keby sme sa jej vzdali, problémom by zas bolo to, že by sme jazdili ešte aj v rozvírenom vzduchu. Spadli by sme hlbšie a boli sme v ohrození pred Georgeom [Russellom]. Keď sme už dostali trest, najlepšie bolo skloniť hlavu a ísť ďalej.”

Christian Horner
dnes 09:56

Horner vyzdvihol progres Red Bullu: McLaren mal v piatok náskok 1,2 sekundy

“Vypracovali sme si náskok [v prvom stinte], a pritom nezabudnime, že v piatok mal McLaren o 1,2 sekundy navrch na všetkých ostatných,” vypočítal šéf Red Bullu. “Max sa na trati cítil komfortne, budoval si náskok.”

Red Bull sa pokúsil minimalizovať dopad päťsekundového trestu, čo je čiastočný dôvod, prečo sa Verstappen nevzdal svojej pozície. “Keby sme sa jej vzdali, problémom by zas bolo to, že by sme jazdili ešte aj v rozvírenom vzduchu. Spadli by sme hlbšie a boli sme v ohrození pred Georgeom [Russellom]. Keď sme už dostali trest, najlepšie bolo skloniť hlavu a ísť ďalej.”

Andrea Kimi Antonelli
dnes 09:24

Antonelliho potešil posledný stint, no po dotyku s bariérou sa začal modliť

Antonelli pokrútil hlavou, keď dostal otázku o jeho dotyku s bariérou. “Stalo sa mi to dvakrát, tiež v štvrtej zákrute. To neukázali [v priamom prenose]. Naozaj ma to vystrašilo, pretože po tej štvrtej zákrute som začal cítiť isté vibrácie, tak som sa len modlil, aby to vydržalo. Našťastie sme mali do konca len dve kolá. Nebolo to vôbec príjemné.”

Udržať si koncentráciu vo veľkej horúčave a na mestskom okruhu je ťažké. “Určite, pretože v každom kole som na to viac tlačil a blížil sa k limitu, tak sa začnete približovať aj k bariéram. Párkrát som bol príliš blízko, našťastie sa mi to prepieklo.”

Andrea Kimi Antonelli
dnes 09:24

Antonelliho potešil posledný stint, no po dotyku s bariérou sa začal modliť

Antonelli pokrútil hlavou, keď dostal otázku o jeho dotyku s bariérou. “Stalo sa mi to dvakrát, tiež v štvrtej zákrute. To neukázali [v priamom prenose]. Naozaj ma to vystrašilo, pretože po tej štvrtej zákrute som začal cítiť isté vibrácie, tak som sa len modlil, aby to vydržalo. Našťastie sme mali do konca len dve kolá. Nebolo to vôbec príjemné.”

Udržať si koncentráciu vo veľkej horúčave a na mestskom okruhu je ťažké. “Určite, pretože v každom kole som na to viac tlačil a blížil sa k limitu, tak sa začnete približovať aj k bariéram. Párkrát som bol príliš blízko, našťastie sa mi to prepieklo.”

Oscar Piastri
dnes 07:58

Piastri o súboji s Verstappenom: Keď som sa dostal na vnútrajšok, nehodlal som skončiť druhý

“Akonáhle som sa dostal na vnútrajšok, nehodlal som z prvej zákruty odchádzať na druhej priečke,” prezradil Oscar Piastri po pretekoch. “Spravil som maximum. Samozrejme, do veci sa museli zapojiť aj komisári, ale pomyslel som si, že som bol viac ako dostatočne vpredu. Nakoniec toto mi v pretekoch pomohlo. Som veľmi spokojný s tým, ako zvládame štarty, a aj to nám dnes vyhralo preteky.”

Súboj s Verstappenom mohol byť aj priamy odkaz určený jemu, že si Piastri nenechá brnkať po nose. “Nebolo to nič špeciálne proti Maxovi, ale vedel som, že som tak jasne na jeho úrovni, že to bude moja zákruta. Čakal som náročný súboj, keďže to je Max, ale spravil som všetko, čo som potreboval. Myslím si, že v opačnom garde by to vyzeralo identicky.”

Oscar Piastri
dnes 07:58

Piastri o súboji s Verstappenom: Keď som sa dostal na vnútrajšok, nehodlal som skončiť druhý

“Akonáhle som sa dostal na vnútrajšok, nehodlal som z prvej zákruty odchádzať na druhej priečke,” prezradil Oscar Piastri po pretekoch. “Spravil som maximum. Samozrejme, do veci sa museli zapojiť aj komisári, ale pomyslel som si, že som bol viac ako dostatočne vpredu. Nakoniec toto mi v pretekoch pomohlo. Som veľmi spokojný s tým, ako zvládame štarty, a aj to nám dnes vyhralo preteky.”

Súboj s Verstappenom mohol byť aj priamy odkaz určený jemu, že si Piastri nenechá brnkať po nose. “Nebolo to nič špeciálne proti Maxovi, ale vedel som, že som tak jasne na jeho úrovni, že to bude moja zákruta. Čakal som náročný súboj, keďže to je Max, ale spravil som všetko, čo som potreboval. Myslím si, že v opačnom garde by to vyzeralo identicky.”

Fernando Alonso
dnes 01:18

S Aston Martinom to nevyzerá ružovo: V tomto roku bude náročné zabodovať, hovorí Alonso

„Vydal som zo seba všetko,“ povzdychol si španielsky matador po pretekoch. „Bolo náročné udržať krok s autami predo mnou, skrátka sme neboli dostatočne rýchli. Jedenáste miesto je asi najhoršie, ale musíme si na to zvyknúť. V tomto roku bude náročné zabodovať.“

„Potrebujeme veľa výkonnosti,“ odpovedal Alonso na otázku, čo jeho tím potrebuje na umiestnenie v najlepšej desiatke. „Dnes sme skončili na jedenástom mieste aj vďaka nehode Júkiho a Pierra a tiež vďaka Liamovej desaťsekundovej penalizácii. Keby sa to nestalo, sme na štrnástom mieste. Pred nami je však stále dlhá sezóna.“

Fernando Alonso
dnes 01:18

S Aston Martinom to nevyzerá ružovo: V tomto roku bude náročné zabodovať, hovorí Alonso

„Vydal som zo seba všetko,“ povzdychol si španielsky matador po pretekoch. „Bolo náročné udržať krok s autami predo mnou, skrátka sme neboli dostatočne rýchli. Jedenáste miesto je asi najhoršie, ale musíme si na to zvyknúť. V tomto roku bude náročné zabodovať.“

„Potrebujeme veľa výkonnosti,“ odpovedal Alonso na otázku, čo jeho tím potrebuje na umiestnenie v najlepšej desiatke. „Dnes sme skončili na jedenástom mieste aj vďaka nehode Júkiho a Pierra a tiež vďaka Liamovej desaťsekundovej penalizácii. Keby sa to nestalo, sme na štrnástom mieste. Pred nami je však stále dlhá sezóna.“

George Russell
dnes 00:00

Russellovi úplne odišli pneumatiky: Prehrievali sa, pľuzgierovali a odpadli

Ak chcete vedieť, ako na tom bol, tak v závere pretekov jazdil pravidelne o viac ako sekundu pomalšie časy než Charles Leclerc. George tak mal jasno v tom, čo je príčinou jeho veľkej straty na najlepších. „Jediné vysvetlenie sú pneumatiky, ktoré sa nám strašne prehrievali,“ skonštatoval po pretekoch Russell.

„Na začiatku druhého stintu som sa snažil udržať Maxa, ale vedel som, že to nedokážem. Ku koncu pretekov mi gumy celkom odišli. V posledných pätnástich kolách som strácal sekundu na kolo. Celkovo nám však chýbalo tempo a myslím si, že aj keby som viac manažoval gumy, beztak by som skončil na piatom mieste,“ pokračoval britský pretekár.

George Russell
dnes 00:00

Russellovi úplne odišli pneumatiky: Prehrievali sa, pľuzgierovali a odpadli

Ak chcete vedieť, ako na tom bol, tak v závere pretekov jazdil pravidelne o viac ako sekundu pomalšie časy než Charles Leclerc. George tak mal jasno v tom, čo je príčinou jeho veľkej straty na najlepších. „Jediné vysvetlenie sú pneumatiky, ktoré sa nám strašne prehrievali,“ skonštatoval po pretekoch Russell.

„Na začiatku druhého stintu som sa snažil udržať Maxa, ale vedel som, že to nedokážem. Ku koncu pretekov mi gumy celkom odišli. V posledných pätnástich kolách som strácal sekundu na kolo. Celkovo nám však chýbalo tempo a myslím si, že aj keby som viac manažoval gumy, beztak by som skončil na piatom mieste,“ pokračoval britský pretekár.

Lewis Hamilton
včera 23:27

Bezradný Hamilton opäť odpovedal jednou vetou: Ani sekundu som sa necítil komfortne

V tejto chvíli môžeme povedať, že z očí Lewisa Hamiltona vyprchalo nadšenie, ktoré sme na ňom videli krátko po prestupe do Ferrari. Sedemnásobný majster sveta naďalej pôsobí bojovne a odhodlane, ale nie nadšene. Najlepšie to zhrnula jeho odpoveď na otázku televízie Sky, či sa v niektorej fáze nedeľných pretekov v Džidde cítil komfortne. „Necítil som sa tak jedinú sekundu,“ odpovedal Hamilton.

„Monopost je zjavne schopný tretieho miesta. Charles dnes odviedol skvelú prácu, takže auto nemôžem obviňovať,“ skonštatoval sedemnásobný majster sveta, ktorý ponúkol stručnú odpoveď aj na otázku, či má potuchy, prečo si to neužíva rovnako ako jeho tímový kolega. „Nie,“ reagoval stroho Lewis.

Lewis Hamilton
včera 23:27

Bezradný Hamilton opäť odpovedal jednou vetou: Ani sekundu som sa necítil komfortne

V tejto chvíli môžeme povedať, že z očí Lewisa Hamiltona vyprchalo nadšenie, ktoré sme na ňom videli krátko po prestupe do Ferrari. Sedemnásobný majster sveta naďalej pôsobí bojovne a odhodlane, ale nie nadšene. Najlepšie to zhrnula jeho odpoveď na otázku televízie Sky, či sa v niektorej fáze nedeľných pretekov v Džidde cítil komfortne. „Necítil som sa tak jedinú sekundu,“ odpovedal Hamilton.

„Monopost je zjavne schopný tretieho miesta. Charles dnes odviedol skvelú prácu, takže auto nemôžem obviňovať,“ skonštatoval sedemnásobný majster sveta, ktorý ponúkol stručnú odpoveď aj na otázku, či má potuchy, prečo si to neužíva rovnako ako jeho tímový kolega. „Nie,“ reagoval stroho Lewis.

Max Verstappen a Oscar Piastri
včera 23:24

Hornerov rukolapný dôkaz o Verstappenovej nevine: Screenshot z palubnej kamery

Horner na margo penalizácie s vyššie spomínaným screenshotom položeným na stole pred sebou dodal: “Myslím si, že je veľmi tvrdá. Pozície sme sa nevzdali, pretože sme si nemysleli, že urobil niečo nesprávne. Dosť jasne vidíte, že v apexe zákruty bol podľa nás Max jednoznačne vpredu. O týchto pravidlách súbojov sa už diskutovalo, a toto bolo veľmi prísne rozhodnutie.”

“Keď sa však na to pozriete, neviem pochopiť, ako dospeli k takému rozhodnutiu. Obaja šli do zákruty v rovnakej rýchlosti. Oscar vošiel hlboko do zákruty, Max sa skrátka nemohol vypariť. Takže možno by sme sa mali opätovne pozrieť na pravidlá. Neviem, čo sa stalo s prístupom ‘nechajme ich pretekať’ v prvom kole. Zdá sa, že sme ho celkom zanechali,” pokrútil hlavou Horner.

Max Verstappen a Oscar Piastri
včera 23:24

Hornerov rukolapný dôkaz o Verstappenovej nevine: Screenshot z palubnej kamery

Horner na margo penalizácie s vyššie spomínaným screenshotom položeným na stole pred sebou dodal: “Myslím si, že je veľmi tvrdá. Pozície sme sa nevzdali, pretože sme si nemysleli, že urobil niečo nesprávne. Dosť jasne vidíte, že v apexe zákruty bol podľa nás Max jednoznačne vpredu. O týchto pravidlách súbojov sa už diskutovalo, a toto bolo veľmi prísne rozhodnutie.”

“Keď sa však na to pozriete, neviem pochopiť, ako dospeli k takému rozhodnutiu. Obaja šli do zákruty v rovnakej rýchlosti. Oscar vošiel hlboko do zákruty, Max sa skrátka nemohol vypariť. Takže možno by sme sa mali opätovne pozrieť na pravidlá. Neviem, čo sa stalo s prístupom ‘nechajme ich pretekať’ v prvom kole. Zdá sa, že sme ho celkom zanechali,” pokrútil hlavou Horner.

Charles Leclerc
včera 22:45

Leclerc s prvým závanom optimizmu: Máme na víťazstvá, ale potrebujeme lepšie kvalifikácie

„Som veľmi šťastný,“ skonštatoval Leclerc po pretekoch pre televíziu Sky. „Nemyslím si, že z tohto auta sa dalo vyžmýkať viac. Bol som veľmi spokojný s naším tempom v čistom vzduchu v prvom stinte a myslím si, že sme ukázali veľký prísľub. Teraz musíme poskladať všetko dokopy v kvalifikácii, ktorá bola vždy jednou z mojich predností, ale v súčasnosti z toho nedokážem dostať viac ako štvrté miesto.“

„Monopost nemá v sobotu dostatok priľnavosti a v pretekoch na to doplácame, pretože keby sme štartovali z prvého miesta, dnes by to bol veľmi odlišný príbeh. Skutočne si myslím, že máme veľmi dobré pretekárske auto na boj o víťazstvá, ale v súčasnosti prehrávame naše víkendy v sobotných kvalifikáciách,“ dodal Leclerc.

Charles Leclerc
včera 22:45

Leclerc s prvým závanom optimizmu: Máme na víťazstvá, ale potrebujeme lepšie kvalifikácie

„Som veľmi šťastný,“ skonštatoval Leclerc po pretekoch pre televíziu Sky. „Nemyslím si, že z tohto auta sa dalo vyžmýkať viac. Bol som veľmi spokojný s naším tempom v čistom vzduchu v prvom stinte a myslím si, že sme ukázali veľký prísľub. Teraz musíme poskladať všetko dokopy v kvalifikácii, ktorá bola vždy jednou z mojich predností, ale v súčasnosti z toho nedokážem dostať viac ako štvrté miesto.“

„Monopost nemá v sobotu dostatok priľnavosti a v pretekoch na to doplácame, pretože keby sme štartovali z prvého miesta, dnes by to bol veľmi odlišný príbeh. Skutočne si myslím, že máme veľmi dobré pretekárske auto na boj o víťazstvá, ale v súčasnosti prehrávame naše víkendy v sobotných kvalifikáciách,“ dodal Leclerc.

Max Verstappen a Oscar Piastri po štarte VC Saudskej Arábie 2025
včera 22:20

Verstappena naštvala penalizácia aj “náhubkové” pravidlá FIA

“Budem úprimný. Každé slovo, ktoré k tomu poviem, je len stratou času pre nás všetkých,” vyhlásil Max Verstappen po otázke reportérky Sky Sports, ktorá ho požiadala o jeho názor na trest.

“Myslím si, že je lepšie, ak sa o tom vôbec nebudeme baviť, pretože aj tak nemáme povolené prejaviť svoj názor na túto tému,” povedal oficiálnemu kanálu F1. “Nemôžete povedať celý svoj názor, lebo to sa očividne necení, alebo ľudia nedokážu ustáť celú pravdu. Pre mňa je však lepšie, ak toho nebudem hovoriť tak veľa. Šetrí mi to čas.”

Max Verstappen a Oscar Piastri po štarte VC Saudskej Arábie 2025
včera 22:20

Verstappena naštvala penalizácia aj “náhubkové” pravidlá FIA

“Budem úprimný. Každé slovo, ktoré k tomu poviem, je len stratou času pre nás všetkých,” vyhlásil Max Verstappen po otázke reportérky Sky Sports, ktorá ho požiadala o jeho názor na trest.

“Myslím si, že je lepšie, ak sa o tom vôbec nebudeme baviť, pretože aj tak nemáme povolené prejaviť svoj názor na túto tému,” povedal oficiálnemu kanálu F1. “Nemôžete povedať celý svoj názor, lebo to sa očividne necení, alebo ľudia nedokážu ustáť celú pravdu. Pre mňa je však lepšie, ak toho nebudem hovoriť tak veľa. Šetrí mi to čas.”

Lando Norris
včera 21:54

Ľudia podľa Norrisa opakujú „sračku“ o najrýchlejšom McLarene: Dnes bol najrýchlejší Max

„Nechápem, prečo to ľudí stále prekvapuje, veď v kvalifikácii boli súperi rovnako rýchli ako my a takisto to platí o pretekoch. Ľudia neustále opakujú túto sračku, pretože sme najrýchlejší v tréningoch. Nech si hovoria, čo chcú, ale my si nemyslíme, že máme veľký náskok. Myslím si, že Max bol dnes najrýchlejší na trati, ale dostal penalizáciu,“ hovorí naštvane Norris, ktorý zároveň priznáva, že McLaren sa skvelými tréningami sám dostáva pod tlak, ale tím to považuje za najlepší spôsob, ako optimalizovať svoj balík.

Lando Norris
včera 21:54

Ľudia podľa Norrisa opakujú „sračku“ o najrýchlejšom McLarene: Dnes bol najrýchlejší Max

„Nechápem, prečo to ľudí stále prekvapuje, veď v kvalifikácii boli súperi rovnako rýchli ako my a takisto to platí o pretekoch. Ľudia neustále opakujú túto sračku, pretože sme najrýchlejší v tréningoch. Nech si hovoria, čo chcú, ale my si nemyslíme, že máme veľký náskok. Myslím si, že Max bol dnes najrýchlejší na trati, ale dostal penalizáciu,“ hovorí naštvane Norris, ktorý zároveň priznáva, že McLaren sa skvelými tréningami sám dostáva pod tlak, ale tím to považuje za najlepší spôsob, ako optimalizovať svoj balík.

Oscar Piastri
včera 18:18

Piastri využil chybu Verstappena na štarte a po víťazstve v Džidde je novým lídrom šampionátu

Austrálsky pretekár Oscar Piastri sa stal prvým lídrom celkového hodnotenia majstrovstiev sveta F1 zo svojej krajiny od roku 2010, keď to dokázal jeho manažér Mark Webber. Rozhodol o tom jeho bezchybný výkon a víťazstvo na Veľkej cene Saudskej Arábie.

Oscar Piastri
včera 18:18

Piastri využil chybu Verstappena na štarte a po víťazstve v Džidde je novým lídrom šampionátu

Austrálsky pretekár Oscar Piastri sa stal prvým lídrom celkového hodnotenia majstrovstiev sveta F1 zo svojej krajiny od roku 2010, keď to dokázal jeho manažér Mark Webber. Rozhodol o tom jeho bezchybný výkon a víťazstvo na Veľkej cene Saudskej Arábie.

Charles Leclerc
včera 16:50

Vasseur o potenciáli auta: Ešte z neho nedostávame všetko

Aj keď Frédéric Vasseur predstúpil pred novinárov ešte pred kvalifikáciou v Džidde, s Charlesom Leclercom sa nezhodol. V aute vraj stále drieme potenciál, ktorý treba vydolovať, aj keď pilot môže mať iný dojem. “Máme k dispozícii všetky ingrediencie. Teraz je to však ako varenie. Všetky ingrediencie musíte do toho vložiť v ten správny čas.”

“Ak mám byť úprimný, nemám pocit, že by sme už z auta vyžmýkali to najlepšie,” pokračoval šéf talianskej stajne. “Možno v niektorých prípadoch, v niektorých fázach víkendu. To platí pre nás, ale aj pre ostatných. Platí to dokonca aj v prípade McLarenu, ktorý je o krok pred zvyškom poľa, že niekedy sa jedno ich auto trápi o trochu viac.”

Charles Leclerc
včera 16:50

Vasseur o potenciáli auta: Ešte z neho nedostávame všetko

Aj keď Frédéric Vasseur predstúpil pred novinárov ešte pred kvalifikáciou v Džidde, s Charlesom Leclercom sa nezhodol. V aute vraj stále drieme potenciál, ktorý treba vydolovať, aj keď pilot môže mať iný dojem. “Máme k dispozícii všetky ingrediencie. Teraz je to však ako varenie. Všetky ingrediencie musíte do toho vložiť v ten správny čas.”

“Ak mám byť úprimný, nemám pocit, že by sme už z auta vyžmýkali to najlepšie,” pokračoval šéf talianskej stajne. “Možno v niektorých prípadoch, v niektorých fázach víkendu. To platí pre nás, ale aj pre ostatných. Platí to dokonca aj v prípade McLarenu, ktorý je o krok pred zvyškom poľa, že niekedy sa jedno ich auto trápi o trochu viac.”

Lando Norris
včera 15:15

V McLarene sú pripravení na zrážku Norrisa a Piastriho: Otázkou je, kedy k tomu dôjde?

“Toto je rozhodne otázka kedy, a nie či [k tomu dôjde],” povedal Zak Brown pre Sky Sports F1 v súvislosti s potenciálnou nehodou jeho jazdcov. “Ak máte dvoch pretekárov, či už sú v rovnakom alebo v rozdielnych tímoch, a pretekajú jeden vedľa druhého celých 24 pretekov, tak jeden raz zablokuje svoje pneumatiky.”

“Svojím spôsobom sa na to teším, že to budeme mať za sebou, pretože podľa mňa to nebude ani zďaleka také vzrušujúce, ako si každý myslí,” pokračoval americký biznismen a generálny riaditeľ McLarenu.

Lando Norris
včera 15:15

V McLarene sú pripravení na zrážku Norrisa a Piastriho: Otázkou je, kedy k tomu dôjde?

“Toto je rozhodne otázka kedy, a nie či [k tomu dôjde],” povedal Zak Brown pre Sky Sports F1 v súvislosti s potenciálnou nehodou jeho jazdcov. “Ak máte dvoch pretekárov, či už sú v rovnakom alebo v rozdielnych tímoch, a pretekajú jeden vedľa druhého celých 24 pretekov, tak jeden raz zablokuje svoje pneumatiky.”

“Svojím spôsobom sa na to teším, že to budeme mať za sebou, pretože podľa mňa to nebude ani zďaleka také vzrušujúce, ako si každý myslí,” pokračoval americký biznismen a generálny riaditeľ McLarenu.