logo F1online.sk

Holandský reportér Jack Plooij sa zastal Kravitza: Je to vytrhnuté z kontextu

Red Bull oslavuje konštruktérsky titul 2022, Horner, Verstappen, Marko, Pérez, Newey
© Getty Images/Red Bull Content Pool
Matúš Pavlík
Matúš Pavlík1. 11. 2022

Max Verstappen a jeho tím Red Bull sa v Mexiku rozhodli bojkotovať televíziu Sky. Žiadny zástupca stajne z Milton Keynes nepredstúpil v nedeľu pred mikrofóny nielen jej britskej edície, ale tiež aj ich talianskych a nemeckých kolegov. Dôvodom sú vyjadrenia reportéra Teda Kravitza v Austine, ktorý však získal mocného obhajcu, keď sa na jeho stranu postavil redaktor Ziggo Sport, Holanďan Jack Plooij.

Práve od neho sme sa dozvedeli, že Kravitz neberie túto nepríjemnosť vôbec na ľahkú váhu a snažil sa celú záležitosť urovnať a vysvetliť. Plooij médiám odhalil obsah ich spoločnej textovej komunikácie, kde britský reportér trval na svojej nevine. Jeho slová vraj boli vytrhnuté z kontextu a stal sa z neho „obetný baránok“ v prípade zaujatosti britských médií voči Verstappenovi a Red Bullu.

„Ráno som s Tedom hovoril,“ povedal Plooij. „Ak si to vypočujete pozorne, tak sa prechádza po padoku a hovorí, že by to bol veľmi pekný scenár pre film.“

„Ľudia si to teda orezali a každý si vypočuje len tú poslednú časť, kde hovorí o ‚okradnutí‘. Nehovorí však, že Max ho okradol, ale že titul bol ukradnutý a Hamilton bol okradnutý. Maxa Verstappena dokonca ani nezmienil menom,“ hovorí Plooij.

„Poslal mi správu na WhatsAppe so slovami: ‚Nepovedal som to, čo si Christian Horner, Jos Verstappen, Raymond Vermeulen alebo ktokoľvek iný myslí, že som povedal a sú kvôli tomu rozčúlení.‘ V Anglicku to však zapôsobilo ako obrovský zosilovač. Anglická tlač už rok pranieruje Maxa a Red Bull. Nepáči sa mi to.“

„Angličania pranierujú Maxa a Red Bull, kým Ted teraz poslúžil ako obetný baránok. On ním však nie je a ja za Tedom stojím,“ dodal Plooij.

Súvisiace články