Wolff ostro reaguje na „hlúpych konšpirátorov“: Len sa skrývate za klávesnice
Lewis Hamilton zažíva zrejme najnáročnejšie obdobie svojej kariéry vo Formule 1. Sedemnásobný majster sveta sa úplne stratil a na svoj Mercedes W15 nebude spomínať v najlepšom. Jeho šéf Toto Wolff však kategoricky odmieta, že by Lewisov odchod z Mercedesu akokoľvek súvisel s jeho trápením.
Poznáte to, keď jazdec opúšťa tím, nedostane sa ku všetkým dôležitým informáciám. Mercedes nemá žiadny záujem, aby si Hamilton najnovšie tajomstvá inžinierov z Brackley preniesol do Maranella. Do akej miery však tím skrýva pred svojím jazdcom dôležité tajomstvá? Podozrenie niektorých fanúšikov Lewisa siahajú až k otvorenému hádzaniu polien pod nohy, čo však boss stajne kategoricky odmieta.
„Nečítal som to, len som počul, že sa objavil takýto nonsens,“ vyhlásil naštvane Wolff. „Teraz sa donekonečna môžeme baviť o toxickom prostredí na sociálnych sieťach, ale ja vždy hovorím, že sa len skrývajú za klávesnice, otvoria profil a šíria tieto komentáre.“
„Zaujímalo by ma, kto to vôbec píše? Milujeme našich fanúšikov, podieľajú sa na našej identite, ale niektorí majú pocit, že musia vytvoriť nejaké šialené a vymyslené konšpiračné teórie. Ani ma to netrápi,“ vyhlásil šéf Mercedesu. „Sú to len idioti, ktorí nič nechápu, pravdepodobne sa k pretekárskemu autu nikdy ani nepriblížili. Rád by som im odkázal, že nikto nečíta, čo píšu.“
„Skrývate sa za svoje obrazovky niekde za kopcami. Chcete napísať komentár? Nádhera, napíšte si to pre seba a pár ďalších hlupákov, ktorí sa s vami chcú baviť,“ odkázal Wolff.
Stále však platí, že Mercedes by sa rád rozlúčil s Hamiltonom na pozitívnejšej vlne. Takéto trápenie sme od Lewisa Hamiltona skutočne nevideli a zachádza to dokonca tak ďaleko, že to negatívne ovplyvňuje jeho bohatý odkaz vo Formule 1. Je preto dôležité, aby Mercedes vysvetlil, čo sa vlastne deje, hoci ani vnútri tímu tomu celkom nerozumejú.
„Myslím si, že medzi jeho silné stránky patrí schopnosť neskoro brzdiť a vletieť do zákruty,“ vysvetlil Wolff. „Toto auto to však nezvládne. V dni ako nedeľa v Katare, keď má trať veľkú priľnavosť, je tento fenomén ešte vypuklejší a všetko len zhoršuje. Platí to aj pre Georgea.“
„Keď sa auto kĺže a chýba mu priľnavosť, práve vtedy ožíva. Taká je, jednoducho, vlastnosť tohto monopostu. Pravdepodobne preto sa Lewis trápi viac ako George,“ dodal Wolff.