logo F1online.sk

Alpine predstaví nový monopost budúci mesiac, ukázal i nové farby

Alpine, ilustračné
© Alpine F1
Matúš Pavlík
Matúš Pavlík14. 1. 2021

Renalution, taký je názov novej marketingovej stratégie Alpine. Ako bolo už v septembri minulého roku potvrdené, tím Renault prejde po novom roku rebrandingom a premenuje sa na Alpine. Zvyšok však zostával zahalený rúškom tajomstva, až doteraz.

Tím Alpine vo štvrtok predstavil svetu svoju novú identitu. „Renalution“ predstavuje plán na spojenie rôznych aktivít divízie Renault Sport pod vlajkou Alpine. Francúzi okorenili predstavenie novej identity aj predvedením akéhosi nástrelu nového lakovania pre rok 2021. Ide však skôr len o predstavenie nových farieb tímu a konečný vzhľad monopostu pre rok 2021, ktorý ponesie označenie A521, predstavia piloti Fernando Alonso a Esteban Ocon budúci mesiac.

Čierna farba je podľa zástupcov tímu poctou pre prototyp Alpine A500 z roku 1975 a dopĺňajú ju farby francúzskej trikolóry s logom Alpinu.

„Dnes predvedené lakovanie je predstavením novej identity tímu Alpine F1,“ povedal na tlačovej konferencii šéf pre dizajn tímu Antony Villain. „Niektoré základné elementy zostanú zachované aj pre finálne lakovanie, ostatné budú zmenené. Veľmi rozmerné logo Alpinu predstavuje symbol novej identity značky.“

„Modrá, biela a červená sú farby francúzskej a britskej vlajky, čo je pre nás veľmi dôležité,“ dodal Villain.

Na záver ešte pripomenieme, že automobilka Alpine, ktorej vozový park je v súčasnosti dosť chudobný, by čoskoro mala predstaviť nový plne elektrický model športového auta, vyvinutý v spolupráci s Lotusom.

Súvisiace články