logo F1online.sk

Racing Point má novú posilu, špičkového marketingového odborníka

Racing Point, ilustračné
© Racing Point
Ladislav Király
Ladislav Király21. 9. 2020

Tím Racing Point (budúci Aston Martin) opäť raz potvrdil, že s útokom na najvyššie priečky to myslí veľmi vážne. Po Sebastianovi Vettelovi angažoval aj nového komerčného riaditeľa, ktorým sa stal Jefferson Slack. Ten v minulosti viedol marketing basketbalistu Michaela Jordana a bol aj výkonným riaditeľom Interu Miláno.

Slack má so športovým marketingom a biznisom viac ako tridsaťročné skúsenosti a napríklad s Michaelom Jordanom spolupracoval ešte v 90. rokoch. Neskôr sa presunul do futbalového klubu Inter Miláno, nuž a potom sme ho registrovali aj v agentúrach Wasserman a IMG. V poslednej dobe bol komerčným poradcom spoločnosti Dorna, ktorá vlastní práva na MotoGP.

„Vďaka progresu, ktorý sme v tomto roku na trati dosiahli a pri blížiacom sa novom predstavení ako Aston Martin F1 Team máme unikátnu príležitosť vytvoriť novú ikonickú športovú jednotku, ktorá bude v popredí Formuly 1,“ povedal majiteľ tímu Lawrence Stroll. „Sme veľmi radi, že môžeme zamestnať Jeffersona Slacka, ktorý nám pomôže využiť dostupné globálne komerčné a marketingové príležitosti.“

„Racing Point je jednou z najvzrušujúcejších komerčných príležitostí, a to nielen vo Formule 1, ale aj v celom športovom priemysle,“ pridal pár slov Slack. „Chceme postaviť ikonickú novú športovú značku, Aston Martin F1 Team. V rámci celého tohto procesu plánujeme vytvoriť unikátnu globálnu marketingovú platformu pre ďalšie značky a partnerov. Teším sa na spoluprácu s Lawrencom i Otmarom (Szafnauerom, šéfom tímu), ako aj na vybudovanie komerčného a marketingového tímu svetovej triedy.“