Prečo sú súčasné monoposty F1 dlhšie ako Maybach? | Magazín F1 - F1online.sk

Prečo sú súčasné monoposty F1 dlhšie ako Maybach?

F1online podcast dlzka monopostov
zdroj: F1online podcast

V 44. epizóde F1online podcastu sme sa venovali otázkam „Prečo sú súčasné monoposty F1 také dlhé?“ a „Nedali by sa skrátiť, aby pôsobili živšie a čipernejšie?“ Vypátrali sme pre vás viacero zaujímavých informácií.

Venovali sme sa aj týmto témam:

✅ je predpísaná celková dĺžka auta alebo dĺžka niektorých jeho súčastí?
✅ aký dlhý je rázvor súčasných monopostov?
✅ o koľko kratšie bolo Ferrari F2000? (+grafika)
✅ superkrátke Ferrari 312T z roku 1975 s motorom V12
✅ dlhšie autá, problém s prejazdom monackou vlásenkou a autobusové úvahy
✅Charles Leclerc a jeho spôsob prejazdu monackou vlásenkou
✅ monoposty F1 sú dlhšie ako Maybach, Audi A8 L i Ford F150
✅ prečo majú aerodynamici tendenciu naťahovať autá a v čom to pomáha?
✅ má predĺženie áut výrazný vplyv na ich hmotnosť?
✅ koľko merajú povinné predné a zadné nárazové štruktúry?
✅ koľko meria monokok/kokpit, palivová nádrž, motorová časť a zadný priestor pre prevodovku?
✅ kde vieme nejaké centimetre skresať a na koľko by sme auto vedeli skrátiť?
✅ dĺžka rázvoru bude od roku 2022 pravidlami prvýkrát obmedzená. Na koľko?

Hlavným partnerom podcastu je eshop s formulovými suvenírmi formulastore.sk.

Možno vás zaujme

Komentáre