Lepšie než Ferrari? Špeciálne lakovanie pre Miami predstavilo aj RB
Veľká cena Miami sa rýchlo zaradila medzi najprestížnejšie a najexkluzívnejšie podujatia v kalendári. Tímy sa tu radi predvádzajú pred sponzormi a súčasťou podujatia sa už stali aj špeciálne lakovania. Po Ferrari predstavil jedno také aj tím RB.
Interne ho nazvali „chameleón“, čo je celkom príhodné, keďže auto mení svoje farby naprieč celou svojou dĺžkou. Nie je to však dôvod, prečo anglicko-taliansky tím zvolil takéto označenie. Je totiž pomenované po debetnej karte jedného z titulných sponzorov tímu Cash App.
„Chameleónske lakovanie Visa Cash App je perfektnou farbenou schémou pre naše prvé preteky v USA,“ uviedol generálny riaditeľ stajne Peter Bayer. „Odkedy sme v Las Vegas predstavili náš monopost, urobili sme niekoľko veľkých krokov vpred a prinášame fanúšikom vzrušujúcu novú cestu.“
„Túžbu napredovať a spájať zdieľame so spoločnosťami Visa a Cash App, ktoré spájajú ľudí v športe prostredníctvom zážitkov. Toto neuveriteľné lakovanie a podujatia sprevádzajúce jeho uvedenie v Miami dokazujú ich oddanosť tímu a F1. Nevieme sa dočkať, keď uvidíme Chameleóna VCARB01 v akcii tento víkend,“ dodal Bayer.
Tím predstavil špeciálne lakovanie v štvrti Wynwood, ktorá je známa svojím pouličným umením. To nebola náhoda a podľa slov generálneho riaditeľa chce týmto RB priblížiť Formulu 1 špecifickej vrstve fanúšikov. „S našimi partnermi sme viedli diskusie, že by sme sa mali zamerať na nové a mladšie publikum, ktoré oslovujeme prostredníctvom sociálnych médií,“ uviedol Bayer.
„Samozrejme, v prvom rade ide o preteky, na ktoré sa chceme sústrediť, ale zároveň chceme, aby tento tím bol hodnotný a ponúkal určitú zábavu. Chceme demokratizovať tento šport prostredníctvom partnerstiev tým, že pozveme fanúšikov, ktorí nemôžu prísť na okruh, lebo možno je to pre nich cenovo nedostupné alebo sú preteky vypredané, a vynahradíme im to podujatiami v centre mesta s veľkými hudobnými vystúpeniami,“ dodal Bayer.