Williams predstavoval v New Yorku. Svetlo sveta uzrel monopost FW46
Williams v minulej sezóne postúpil z posledného miesta Pohára konštruktérov na siedme. Pod vedením nového šéfa Jamesa Vowlesa a vďaka vynikajúcim výkonom prekvapenia sezóny Alexa Albona sa táto značka zdvihla a všetko nasvedčuje tomu, že sa postupne dostáva na správnu trajektóriu. Tím už nepôsobí ako „chudobný príbuzný“, čo dokázalo aj predstavenie nového monopostu.
Kým taký Haas sa rozhodol šetriť a nové auto uviedol krátkym videom s niekoľkými zábermi nového lakovania, ktoré vyrobilo marketingové oddelenie na počítačoch, Williams pozval celý motoristický svet do New Yorku, predstavenie vysielal naživo na internete a ukázal, že je ochotný investovať do svojho imidžu.
Monopost FW46 sa tak očividne zrodil v štedrejšom prostredí než jeho predkovia. Tím ukazuje svaly a vzhľadom na predčasné ukončenie vývoja predchodcu FW45 sa od nástupcu FW46 očakáva ďalší krok vpred.
Novému lakovaniu dominuje dohoda s novým sponzorom, japonskou spoločnosťou Komatsu, ktorej názov sa do angličtiny prepisuje rovnako ako meno nového šéfa tímu Haas, a okrem iného sa špecializuje na výrobu stavebných, banských a lesných zariadení.
- Značky
- Williams