Rýchle správy
Nick Heidfeld nevylučuje, že Mick Schumacher by sa do F1 mohol dostať už v tomto roku: "Neprekvapilo by ma, ak by sme Micka v aute videli už v tejto sezóne. Ak by v F2 odvádzal skvelú robotu a Giovinazzi by mal ešte viac problémov, ako v minulom roku, neprekvapilo by ma, ak by Micka uprostred sezóny posadili do auta. Kimi Räikkönen čoskoro ukončí kariéru a Antonio Giovinazzi nie je veľmi silný. Mladý jazdec ako Mick by teda mohol mať šancu."
Lando Norris a Max Verstappen sa v júni zúčastnia virtuálnej 24-hodinovky v Le Mans. Stane sa tak s tímom Redline, v ktorom budú ich kolegami simraceri Atze Kerkhof a Greger Huttu.
Talianska Gazzetta dello Sport píše o tom, že záchrancom Renaultu by mohol byť ruský miliardár Dmitrij Mazepin. Ten chcel pred časom kúpiť bývalú Force Indiu, ale nevyšlo mu to. S Renaultom by to vyjsť mohlo a do auta by potom možno posadil svojho syna Nikitu. Problém je len v tom, že jeho výkony nie sú ideálne a v F2 skončil až na osemnástom mieste.
Ak sa tešíte na novú hru F1 2020, určite vás potešia nové screenshoty. (+Foto)
Heidfeld nevylučuje, že by sa Mick Schumacher mohol v Alfe objaviť už čoskoro: "Neprekvapilo by ma, keby sme ho videli v aute už tento rok. Samozrejme, že nie vo Ferrari, ale možno v Alfe. Zdá sa mi, že obe miesta majú pre rok 2021 voľné. Ak bude vo Formule 2 podávať naozaj dobré výkony a Giovinazzi bude mať väčšie problémy ako vlani, nezaskočilo by ma, keby prišiel do Alfy ešte v priebehu roka."
Martin Brundle o možnosti prestupu Vettela do Renaultu: "Musíme si uvedomiť, že Renault je továrenský tím, Vettel ho teda určite zváži. Keby som však ja bol v Renaulte, vybral by som si vedľa Ocona nejaký mladý talent. Možno bude pre rok 2021 voľný Russell. Teraz záleží na budúcnosti a mladí jazdci v tom zohrávajú dôležitú úlohu. Renault by mal radšej investovať 25 miliónov do infraštruktúry, aby dokázali postaviť rýchlejšie auto."
Daniel Abt má v pláne k večeru vydať svoje rozšírené stanovisko.
Antonio Felix da Costa očividne nie je spokojný s rozhodnutím Audi vyhodiť Daniela Abta: "Dovidenia, Twitch, dovidenia streamovanie... Končím, už na neuvidíme."
Zak Brown by rád videl Ricciarda s Norrisom na pretekoch Bathurst 1000: "Myslím si, že by sa to obom páčilo. Ľudia už podľa mňa vedia, že som iný ako ostatní šéfovia tímov v efjednotke. Teším sa, keď to naši piloti skúsia na Daytone či v Le Mans. Asi bude záležať len od toho, či sa nám to podarí vtesnať do programu. Bathurst historicky koliduje s Japonskom — z tohto dôvodu tam niekedy som, no inokedy nie."
Španielsky novinár Albert Fabrega informuje, že od roku 2025 dôjde k odstráneniu drahej jednotky MGU-H. Jean Todt mal požadovať jej skorší odchod, ale kvôli koronavírusu zo svojej pozície ustúpil. Napokon sa rozhodlo, že sa bude postupne vývoj motora len zmrazovať.
Zatiaľ čo osud Veľkej ceny Singapuru nie je ešte známy, v Marina Bay sa začali prípravy podľa pôvodného plánu, a teda s predpokladom účasti divákov. Organizátori už pred týždňom oznámili, že usporiadať podujatie bez divákov je neprijateľné, čiže alternatívy sú len dve: preteky s divákmi alebo ich zrušenie.
FIA zriadila linku, na ktorej bude možné nahlásiť akékoľvek porušenia etických princípov a pravidiel FIA, antidopingových pravidiel či pokusy o manipuláciu súťaže.
The Times informuje, že Veľká cena Veľkej Británie predsa len dostane zelenú potom, čo sa v celej veci začal osobne angažovať Boris Johnson.
Damon Hill o tom, či Hamiltonova 40-miliónová ročná odmena je aj v tomto čase adekvátna: "Rovnakú otázku sa môžeme spýtať v prípade Lionela Messiho a Christiana Ronalda: Prinesú za svoje peniaze hodnotu? Väčšina ľudí povie, že áno. Kvalita niečo stojí a Hamilton vie zavážiť medzi ziskom titulu a tým, že obídete naprázdno. On dokáže získať titul. Ak by sa Mercedes spoliehal na Valtteriho Bottasa, nie som si taký istý, že by vyhrali. A v tom tkvie Lewisova hodnota."
Video: Historický Mercedes W165.