Rýchle správy
Inžinier Estebana Ocona si zahromžil potom, čo si uvedomil, že Estebana zabudol upozorniť na Georga Russella. Ocon kvôli tomuto incidentu príde o tri miesta na štarte, teda spadne z jedenásteho na štrnáste.
Videli/počuli ste už náš tohtotýždňový podcast? Rozoberali sme v ňom špecifický víkend v Imole, na ktorom sa namiesto troch tréningov bude konať len jeden.
Najrýchlejšie kolo soboty v podaní Valtteriho Bottasa. Aj s víťaznou vysielačkou.
Tieto vyjadrenia môžu veštiť len jediné: Kimi to tento rok zabalí...
Pirelli tvrdí, že jednozastávkové stratégie zajtra nebudú veľmi vhodné. Niektoré tímy nad tým vraj ale stále uvažujú...
Prečo sa Red Bull tiež neodvolal voči rozhodnutiu vo veci brzdových kanálikov? Podľa Helmuta Marka sa už odvoláva dosť tímov, a tak to nie je nutné. S verdiktom však tiež nie sú spokojní a chcú viac odpovedí.
Komisári potvrdili, že Esteban Ocon príde na štarte o tri miesta za zablokovanie Georga Russella. Z jedenástej priečky klesne na štrnástu.
"Opäť dokázal, ako veľmi patrí do F1," vyzdvihol Hülkenbergov výkon Nico Rosberg.
Kimi Räikkönen o zajtrajších pretekoch: "Asi to bude tak isto na hovno ako predtým. Nemáme žiadnu rýchlosť. Zlepšili sme sa tu, ale stále sme príliš pomalí..."
Večerná tlačová konferencia Tota Wolffa bola zrušená, Mercedes ako dôvod uvádza kolízie v programe šéfa tímu.
"Ako môže byť taký slepý?" pýta sa Verstappen, ktorého zablokoval Lance Stroll.
Claire Williamsová zdôvodnila odvolanie Williamsu potrebou objasniť, prečo je možné porušovať športové pravidlá a nasadiť nelegálnu súčiastku, ako to má teraz prakticky povolené Racing Point. "To podľa mňa nie je správne. Pre fanúšikov je to zmätočné, keď vidia, že nejaké auto porušilo pravidlá a stále má povolené nasadiť tie diely. Nedáva mi to veľkú logiku."
FIA potvrdila, že až päť tímov ju informovalo o svojom záujme odvolať sa. Okrem Renaultu, Ferrari a McLarenu aj Racing Point, ktorý verí, že trest je príliš tvrdý, no a odvolávať sa chce aj Williams. Tímy majú teraz 96 hodín na to, aby vypracovali oficiálne odvolanie a doručili ho FIA.
Holandské noviny NU.nl tvrdia, že v Daimleri nie sú spokojní s vedľajšími aktivitami Tota Wolffa vo Formule 1. Viedenčan je totižto šéfom Mercedesu, do Aston Martinu investoval 40 miliónov a vo Williamse vlastní päť percent. "Aj keď Daimler vždy navonok vyjadril Wolffovi dôveru, v rámci spoločnosti v skutočnosti zavládla nespokojnosť s vedľajšími aktivitami Rakúšana."
Zak Brown nemá obavy z toho, že by sa Mercedes rozhodol odísť. "Verím, že všetkých desať tímov, ktoré vo Formule 1 súťažia dnes, budú na štartových roštoch aj v roku 2021. Nerobím si v tomto smere veľké starosti."