Rýchle správy
Mick Schumacher bude pretekať s číslom 47. "Čísla 4 a 7 sú moje obľúbené. Keďže tie sú obsadené, vybral som si 47. Ak navyše sčítate dátumy narodení celej rodiny, dostanete 47." (Dátumy narodenín: Michael 3.1., Corinna 2.3., Mick 22.3., Gina 20.2.)
Konečne poriadne správy! Lando Norris potvrdil, že dnes mal na raňajky palacinky s jahôdkou.
Tento víkend nás čaká vôbec prvá veľká cena v histórii, počas ktorej bude Mercedes na trati a v žiadnom aute nebude mať majstra sveta.
Motorsport.com, The Race i BBC sa zhodujú: Hamiltona nahradí v Sachíre George Russell.
Pietro Fittipaldi bude mať v Sachire na svojom monoposte číslo 51.Nikita Mazepin si podľa vlastných slovo ešte číslo nevybral. Najradšej by na svojom nose mal 99, no tú už má Antonio Giovinazzi, bude si teda musieť vybrať nejaké iné.
To by sme veru nečakali. Pierre Gasly sa objavil v reklame na World of Warcraft.
Nový formát víkendu v F2 a F3. V sobotu sa budú jazdiť dva šprintové preteky, v nedeľu hlavné preteky. Poradie na štarte v hlavných pretekoch (na 170km) určí kvalifikácia a boduje sa najlepšia desiatka tak, ako doteraz. Štartové poradie v prvých šprintových pretekoch (na 120km) sa určí obrátením najlepšej desiatky v kvalifikácii, boduje sa najlepšia desiatka, no víťaz získa 15 bodov, miesto 25, ktoré získa víťaz hlavných pretekov. Štartové pole druhých šprintových pretekov (na 120km) sa určí obrátením najlepšej desiatky z prvých šprintových pretekov. Boduje sa prvá desiatka, víťaz získa 15 bodov.
Nikita Mazepin a jeho najlepšie momenty z Formuly 2.
Valtteri Bottas spúšťa registráciu na svoju duatlonovú súťaž.
Romain Grosjean už drepuje.
Oscar Piastri ako šampión F3 bude v budúcom roku pôsobiť v F2. Uvidíme ho v tíme PREMA.
Aj Clay Regazzoni má skúsenosti s bariérou, takto sa pod ňu zapichol v Monaku 1968.
Inžinier: "Verstappen je pred nami o trinásť sekúnd." "ČOO?" reaguje prekvapený Pérez.
Lucas di Grassi: "Prestaňte používať slovo 'zázrak'. Ľudí to mätie. Grosjean je nažive vďaka vede a tvrdej práci inžinierov, doktorov a regulačného orgánu, ktorý robí motoršport bezpečnejším."
Čo sa do prenosu nezmestilo: Keď Sebastian Vettel v dvanástom kole konštatoval, že auto je neovládateľné, spravil takúto piruetku v jedenástej zákrute.