logo F1online.skF1online.sk

Rýchle správy

21. septembra 2025, 15:03

Celé účinkovanie Oscara Piastriho na VC Azerbajdžanu.

20. septembra 2025, 17:39

Počas kvalifikácie a po nej sa riešilo niekoľko incidentov v súvislosti s ignorovaním žltých vlajok alebo nedodržaním minimálneho času v prípravnom kole. Antonelli dostal napomenutie za ignorovanie žltých vlajok, ktoré sa len nakrátko objavili na jeho volante, po nehode Alexa Albon.

20. septembra 2025, 17:16

Charles Leclerc a pätnásta zákruta v Baku.

20. septembra 2025, 16:46

Nehoda Oscara Piastriho.

20. septembra 2025, 16:46

Nehoda Charlesa Leclerca.

20. septembra 2025, 16:45

Nehoda Olivera Bearmana.

20. septembra 2025, 16:43

Nehoda Nica Hülkenberga.

20. septembra 2025, 16:43

Nehoda Alexa Albona.

20. septembra 2025, 13:59

Franca Colapinta v treťom tréningu trafilo jablko. To sa len tak nevidí.

20. septembra 2025, 13:54

Formula 1 oznámila predĺženie spolupráce s Baku. Azerbajdžan podpísal novú štvorročnú zmluvu a v kalendári zostane minimálne do roku 2030.

19. septembra 2025, 19:15

Dovidenia, Júki? Holandský reportér Erik van Haren tvrdí, že Isacka Hadjara čaká v roku 2026 povýšenie a stane sa pilotom Red Bullu.

Rovnako povýšenie čaká Arvida Lindblada, ktorému sa ujde kokpit v tíme Racing Bulls.

Vytiahne si krátku zápalku Júki Cunoda alebo Liam Lawson?

19. septembra 2025, 19:15

Analytici z Formuly 1 stále predpokladajú, že najrýchlejším tímom z hľadiska kvalifikácie je McLaren. Medzi Ferrari, Mercedesom a Red Bullom to bude nesmierne tesné.

19. septembra 2025, 12:38

V Baku je most s presklenou podlahou. Ak sa po ňom prejdete, priamo pod sebou uvidíte monoposty F1.

19. septembra 2025, 12:36

Kto neskáče nie je maršal, hej, hej, hej…

19. septembra 2025, 12:35

V Baku je veľmi dôležité správanie monopostu na brzdách. Piloti tu musia zatlačiť brzdový pedál 12-krát, čo spolu činí takmer 20,5 sekundy. Dodávateľ bŕzd Brembo udelil Baku stupeň náročnosti 4/5.

Piloti tlačia na brzdový pedál najsilnejšie z celej sezóny. V priebehu pretekov musia naň vyvinúť súhrnnú silu ekvivalentnú 88,6 tonám.

Najnáročnejšie je brzdenie do prvej zákruty. Autá spomalia z rýchlosti 329 na 112 km/h v priebehu 2,12 sekundy na úseku dlhom 108 metrov.

Na pedál pritom tlačia silou 176 kg a pocítia pozdĺžne preťaženie o veľkosti 5 G.