Rýchle správy
Titulným sponzorom VC Japonska sa stala Honda. Okruh v Suzuke navyše oslavuje 60. výročie od ukončenia výstavby.
Williams potvrdil, že Nyck de Vries absolvuje prvý piatkový tréning v Španielsku. Miesto mu uvoľní Alex Albon.
V Monaku sa dnes jazdí historická veľká cena. Ukázal sa aj Charles Leclerc, ktorému sa však podarilo rozbiť Laudovo Ferrari 312T z roku 1974. Ups!
Podľa Giuliana Duchessu Aston Martin plánuje do Barcelony priviezť len jednu špecifikáciu nového AMR22B, dostane ju Lance Stroll.
McLaren vstupuje do Formuly E! Odkúpi stajňu Mercedes.
Ferrari sa dnes presunie do Monzy, rozhodlo sa využiť svoj filmovací deň. Daniele Sparisci informuje, že Scuderia potrebuje nové zábery monopostu s novými partnermi, ktoré by im mohla poskytnúť. Na tých posledných sú totiž aj starí sponzori, napríklad Kaspersky, ktorý už s Ferrari nespolupracuje.
Sebastian Vettel sa dnes zúčastní britskej politickej talkshow BBC Question Time. Do Londýna sa dopravil vlakom.
Toto nebolo zlé miesto, odkiaľ sledovať Veľkú cenu Miami.
McLaren privítal vo svojom portfóliu ďalšieho partnera. Je ním spoločnosť VMware.
Svoje 22. narodeniny dnes oslavuje Júki Cunoda.
Víťazstvo v Miami posunulo Maxa Verstappena do prvej desiatky pilotov, ktorí získali najviac pódií v histórii F1. Prvé miesto drží Lewis Hamilton.
Charles Leclerc si pred Veľkou cenou Miami zahral futbal s Davidom Beckhamom.
Max Verstappen z Red Bullu získal už 63 pódií za jeden tím, rovnaký počet sa podaril štvornásobnému majstrovi sveta Alainovi Prostovi na McLarene. Celkovo túto štatistiku vedenie Lewis Hamilton so 134 pódiami na Mercedese.
Podľa novinára Adama Coopera VC Miami organizátorom nevyšla z pohľadu pritiahnutia nových sponzorov. Namiesto toho, aby sa o osobnosti v padoku staral dlhodobý partner z Rakúska, si v Miami vybrali miestnu spoločnosť, ktorá sa však kvalitou nedokázala vyrovnať zabehnutému partnerovi. Mnohí potenciálni sponzori so službami neboli spokojní. Zlý prvý dojem sa bude naprávať len ťažko.
Ferrari v Miami nenasadilo nové zadné krídlo, potvrdil Mattia Binotto: "Nebola by to ideálna voľba, keď sme zbadali, aký je tu drsný asfalt. Museli sme sa koncentrovať v prvom rade na degradáciu, až potom na našu rýchlosť na rovinkách."