Rýchle správy
Carlosovi Sainzovi "namerali" 82,2 km/h. Najvyššiu povolenú rýchlosť prekročil o 2,2 km/h.
Stratégie boli v Miami opäť čierno-biele. Očakávali sme všeličo: safety car, červené vlajky, dážď, nečakane vysokú degradáciu pneumatík, ale nedočkali sme sa ničoho nečakaného.
Ako Fernando Alonso vedel, že Lance Stroll predbehol Alexa Albona? Všimol si ho na veľkoplošnej obrazovke v 11. zákrute.
Max Verstappen zapísal svoje 38. víťazstvo, rovnaký počet dosiahol vo farbách Red Bullu rekordér stajne Sebastian Vettel.
Ferrari vymenilo na monoposte Charlesa Leclerca prevodovku (nasadil už tretiu v tejto sezóne z povolených štyroch), zadné krídlo a podlahu. Všetko sú to komponenty rovnakej špecifikácie, takže bez trestu.
Správy z Miami: Prší!
Vyšetrovanie Kevina Magnussena napokon dopadlo pre dánskeho pretekára priaznivo a môže si ponechať štvrté miesto. Jednalo sa o incident z Q1 s Lewisom Hamiltonom. Komisári dospeli k záveru, že ani jeden z jazdcov si nepočínal nebezpečne a keďže ani jeden z nich nebol v rýchlom kole, nemôže byť reč o vzájomnom obmedzovaní.
Nehoda Charlesa Leclerca v závere Q3.
Premena futbalového štadióna na padok.
Zdá sa, že jazdci mali v sobotu pomerne pikantnú debatu s FIA o skracovaní DRS zón. Na tomto podujatí sa už zmien nedočkáme, ale od Imoly sa očakáva väčšie zapojenie pilotov do rozhodovacieho procesu a opätovné predlžovanie DRS zón. V nedeľu nás tiež čaká klasicky "americká predstavovačka" každého pilota individuálne, čo sa mnohým taktiež nepáči, ale budú to musieť nejako vydržať.
Carlos Sainz a Max Verstappen nasadili nové prevodovky. Bez trestu.
Formula E Monako: Preteky po štarte z deviateho miesta ovládol Nick Cassidy, ktorý sa taktiež ujal vedenia v šampionáte. Fanúšikovia videli v až 116 predbehnutí.
Lance Stroll dostal pokutu 100 eur za prekročenie maximálky v boxoch o 0,3 km/h. Ehm... Kanaďan ju dokonca prekročil dvakrát, oznámila FIA. Druhýkrát o 3,5 km/h, za čo dostal ďalšiu pokutu vo výške 400 eur.
FIA potvrdila, že Charles Leclerc začal prvý tréning s novou prevodovkou a MGU-K. Esteban Ocon nasadil nový spaľovací motor, turbo, MGU-H, MGU-K a výfuk. Piastri má čerstvú batériu a riadiacu jednotku elektroniky.
Conor Moore a ďalšia dávka imitácií osobností z F1. Tentoraz si posvietil na šéfov tímov.
