Rýchle správy
Stará verzus nová podlaha Red Bullu.
Oslava 80. narodenín Helmuta Marka.
AlphaTauri priviezlo do Baku upravenú karosériu v zadnej časti.
Najrozsiahlejšie vylepšenia priviezli do Baku tímy McLaren a Alpine, ktoré sa vytasili s novými podlahami. Nové predné zavesenie a zakončenie difúzora priviezol Mercedes. Red Bull má upravený okraj podlahy. Úpravy ostatných tímov sa týkajú prevažne chladenia a odporu vzduchu.
Okrúhle 80. narodeniny dnes oslavuje Helmut Marko. Prajeme hlavne veľa zdravia!
Pohľad na toľkokrát omieľanú podlahu McLarenu.
Laurent Mekies dorazil do Baku stále ako "uniformovaný vojak Ferrari" a v spoločnosti Frédérica Vasseura. V súčasnosti sa vraj pracuje na predčasnom ukončení jeho zmluvy, ktorá mala platiť až do roku 2025.
DRS zóna na cieľovej rovinke bola skrátená o sto metrov.
V boxovej uličke v Baku sa to už hemží plným pracovným nasadením.
Zadné krídla s nízkym odporom vzduchu sú pripravené.
Zaspomínajme si na tento okamih, ktorý si Charles Leclerc za klobúk asi nedá...
Ferrari vstup do ročníka ani zďaleka nevyšiel podľa predstáv, no šéf tímu Frédéric Vasseur sa napriek tomu snaží neklesať na duchu a zostať optimistický. Helmut Marko si však tento jeho prístup nevie vysvetliť: "Nechápem, že Vasseur vidí všetko pozitívne," povedal.
V Red Bulle na preteky v Baku z roku 2018 asi veľmi radi nespomínajú...
Helmut Marko reaguje na špekulácie, že bude nahradený Sebastianom Vettelom: "Seb je momentálne stále vo fáze sebaobjavovania. Nemyslím si, že chce znova cestovať na každé preteky a pracovať za výrazne nižší plat!"
Bývalý pretekový inžinier Felipeho Massu Rob Smedley uvažuje nad návratom do F1. "Samozrejme, že by som sa do Formuly 1 rád vrátil, no ten projekt musí stáť za to," uviedol.