Rýchle správy
Romainovi Grosjeanovi prišla špeciálna zásielka od Renaultu - jeho trofeje.
Formula 1 dnes spomína na tragický víkend v Imole 1994. Pred 29 rokmi zomreli Ayrton Senna a Roland Ratzenberger. Karun Čandhok: "Ani sa mi nechce veriť, že Ayrton Senna bol v Imole 1994 o päť rokov mladší, ako som ja teraz. Bol veľkou osobnosťou, ktorá za taký krátky čas toho dokázala tak veľa a ovplyvnila životy toľkých ľudí."
Günther Steiner takto prekazil nahrávanie videa pre Pirelli. Maria Isolu tým dobre pobavil.
Mimochodom, všimli ste si, že Charles Leclerc a Max Verstappen nestáli na pódiu na svojich miestach? Organizátori však zareagovali rýchlo a po pár sekundách im vymenili vlajky.
Motorsport.com informuje, že Adrian Newey a Red Bull sa mali dohodnúť na predĺžení zmluvy. Oficiálne potvrdenie zatiaľ nemáme a nepoznáme ani presnú dĺžku kontraktu, no odhaduje sa, že pôjde o niekoľkoročnú spoluprácu.
Lewis Hamilton: "Myslím do budúcna. Nechcem tu zostať len na ďalší rok, chcem zostať dlhšie."
Magnussenovci čakajú ďalší prírastok, druhá dcéra by sa im mala narodiť v lete.
Charles Leclerc sa na tlačovke cítil ako piate koleso na voze. Novinári smerovali všetky svoje otázky na Sergia Péreza a Maxa Verstappena.
Pozrite sa na to! V Miami bude padok F1 priamo v útrobách štadióna. Fanúšikovia s lístkami "na trávu" tak budú vidieť aj priamo do padoku.
Ted Kravitz sa bol informovať o presnom výklade zákazu osláv na boxovom múriku. FIA upresnila, že mechanici smú vyliezť na boxový múrik, ale nohami sa musia dotýkať betónovej časti múrika. Zakázané je teda šplhať na oplotenie.
V šampionáte jazdcov upevňujú piloti Red Bullu svoje pozície. Pérez sa v Baku dotiahol na rozdiel šiestich bodov.
Ted Kravitz prezradil, že Oscar Piastri celý víkend bojoval aj so žalúdočnými problémami.
Pohľad na poradie v Pohári konštruktérov po Baku. Ferrari pozbieralo tento víkend 36 bodov a vrátilo sa do boja o celkové druhé miesto s Aston Martinom a Mercedesom.
Z najrýchlejšieho kola sa tešil George Russell. Max Verstappen skončil v tejto štatistike druhý, Alonso tretí.
Toto Wolff hodnotí aktuálnu generáciu áut s prísavným efektom: "Myslím si, že sú to nahovno autá. Vpredu skončí ten, ktorého auto je najmenej nahovno."