Rýchle správy
Komisári sa po kvalifikácii pustia do vyšetrovania tejto situácie z tretieho sektora. Kto je zodpovedný za toto blokovanie?
Pohľad z tribúny na Strollovu nehodu.
Analýza minisektorov z tretieho tréningu: Najvyššiu maximálku má Ferrari, no rýchly je aj McLaren. V zákrutách má skvelú formu Mercedes.
Piloti sa v horúcom Singapure chladia v takýchto kadiach. Oscar Piastri má aj malých žltých spoločníkov.
Fotky z padoku: Red Bull podľa všetkého mení mechanické nastavenia Verstappenovho auta. Tím musí vyšetriť aj problémy so spojkou, no nemá čas na fyzickú kontrolu. Musí sa do toho pustiť elektronicky.
Zámorské podujatia sú problémom aj z hľadiska jetlagu. Keďže v Singapure sa jazdí z pohľadu Európy v rovnakom čase ako doteraz, tímy sa snažia držať európskych časovým pásiem. "My spolupracujeme s lekárom NASA, ktorý pripravuje spánkové režimy astronautom. Vo vesmíre sa držíte umelo vytvoreného rytmu. Náš tím sa tento víkend drží európskej časovej zóny a jetlag je tým úplne eliminovaný," prezradil Toto Wolff z Mercedesu. Má to však svoju nevýhody: "Zostávajú nám tak len tri hodiny denného svetla."
Ktorý pilot je najväčší fešák? Podľa Maxa Verstappena je ním Lando Norris. Sergio Pérez sa však usmieva: "Podľa mňa sú všetci krásni."
Helmut Marko by Massovi doprial víťazstvo v súdnom spore. "Vidieť Massu, ako oslavoval víťazstvo a zrazu o všetko prišiel, bolo strašné. Chcel by som, aby mu bol udelený tento titul. A pán Hamilton, ktorému na rekordoch až tak nezáleží, by mal potom o jeden menej."
Medzi prvými prichádza na okruh Charles Leclerc. Ako to v Marina Bay počas dňa býva, aj s dáždnikom v ruke.
Ako sa Carlos Sainz takmer zrazil s Maxom Verstappenom.
Z porovnania pretekových simulácií Christian Nimmervolla vychádza najlepšie Fernando Alonso, Ferrari by malo byť pomalšie než Red Bull a Mercedes .
Helmut Marko bol za svoje vyjadrenia na adresu Sergia Péreza písomne varovaný FIA. Federácia mu pripomenula jeho povinnosti ako verejnej osoby a etický kódex FIA.
Zaujímavosť dňa: Antonio Giovinazzi má na konte viac kôl vo vedení Veľkej ceny Singapuru ako Max Verstappen.
Takýto nesmierne zaujímavý aerodynamický prvok má na svojom difúzore Aston Martin.
Red Bull má v Singapure len dva kusy novej podlahy. Podľa AMuS-u boli jazdci vyzvaní, aby si počínali opatrne. V prvom tréningu ju mal na aute nasadenú Max Verstappen, v druhom Sergio Pérez.
