logo F1online.skF1online.sk

Rýchle správy

19. júla 2024, 18:46

Prehľad pretekových simulácií v druhom tréningu: Najlepší priemer dosiahol Sergio Pérez.

19. júla 2024, 18:29

Španielsky reportér Antonio Lobato: “Dva rôzne tímy mi povedali, že Red Bull bol pár pretekov dozadu zo strany FIA požiadaný o to, aby upravil svoj monopost. To viedlo k strate výkonu.”

Využívali červení býci šedú zónu v pravidlách? Veríme, že sa čoskoro dozvieme viac.

19. júla 2024, 18:22

Andrew Shovlin hovoril o tom, či výpadky spôsobené chybnou aktualizáciou od spoločnosti CrowdStrike mali nejaký vplyv na Mercedes. “Vyrobilo nám to prácu, aby sme niektoré počítače aktualizovali, ale dopad na prvý tréning bol minimálny, ak vôbec nejaký.”

19. júla 2024, 18:21

Red Bull sa nezbavil chladiacich otvorov na okrajoch kokpitu, len ich presunul do stredu pod hlavný nasávací otvor.

19. júla 2024, 16:37

Niektoré tímy sa v prvom tréningu venovali aj pretekovým simuláciám. Ako dopadli? Pozreli sme sa na top tímy (Red Bull dlhé jazdy vynechal). Priemery nájdete na nasledujúcom obrázku.

V prvom riadku stintu je uvedený vek pneumatík. Carlos Sainz teda pred štartom pretekovej simulácie absolvoval tri kolá na mäkkej zmesi, Charles Leclerc trinásť na tvrdej a pod.

V poslednom riadku vidíme priemer a počet kôl, z ktorých bol daný priemer vypočítaný. Tieto  vybrané kolá sú zároveň zvýraznené.

19. júla 2024, 16:00

Technický riaditeľ Aston Martinu Dan Fallows: “V našich štruktúrach stále máme isté medzery, ktoré by mohli zaplniť ľudia s veľkým množstvom skúseností.”

Aston Martin naďalej usiluje o príchod Adriana Neweyho do Silverstonu.

19. júla 2024, 14:54

Aston Martin je jednoznačným vývojovým “kráľom”. Ale len z hľadiska kvantity. Britský tím priviezol suverénne najviac nových komponentov zo všetkých, ale mnohé boli len výstrelmi do prázdna.

19. júla 2024, 14:23

Dnešná “modrá obrazovka smrti” na boxovom múriku Mercedesu.

19. júla 2024, 13:41

Tímy v horúcej Budapešti nasadzujú dodatočné chladenie kokpitov. Prečo je táto “vypuklina” v prípade Mercedesu taká veľká? Vedzte, že jej účelom nie je len chladenie, ale ukrýva aj nový prvok zavesenia, ktorý strieborné šípy predstavili pár víkendov dozadu.

19. júla 2024, 13:40

Viaceré tímy si do Maďarska priniesli nové komponenty. Napríklad Ferrari má vylepšenú podlahu.

Red Bull zas prezradil, že s vylepšeným balíčkom, ktorý predstavil na Hungaroringu, bude jazdiť len na pomalých okruhoch. Uvidíme ho ešte v Zandvoorte a Singapure. So starým balíčkom (zo Silverstonu) bude jazdiť napríklad v Spa, Monze či Baku.

Môžeme si napríklad všimnúť, že Red Bull odstránil “bazuky” za svätožiarou, s ktorými vraj Adrian Newey nemal byť veľmi spokojný.

19. júla 2024, 10:24

Max Verstappen obhajuje Sergia Péreza, ktorého budúcnosť, zdá sa, visí na vlásku. “Ak bude auto lepšie a predvídateľnejšie, tak to je aj pre jazdca o čosi jednoduchšie. Nemusíte zakaždým zachádzať až za limit. Nie je fér povedať, že to je len jeho vina.”

18. júla 2024, 21:00

Krásna archívna fotografia Hungaroringu z roku 1986. Často sa hovorí, že okruh sa za tie roky príliš nezmenil. Na tejto fotke však vidíte, že kedysi bola cieľová rovinka kratšia, prvá zákruta mala iný tvar a tretia zákruta bola v skutočnosti kombináciou niekoľkých zákrut.

18. júla 2024, 20:56

Pohľad na nový kryt motora Red Bullu. V padoku sa už šušká, že tím bude používať rôzne balíky na rôznych typoch okruhov. Doteraz tímy variovali zväčša len zadné krídla, ale Red Bull chce striedať aj tento diel.

18. júla 2024, 20:54

Ďalší pohľad na úplne nový deflektor Aston Martinu. Tento prvok zatiaľ nepúta takú pozornosť ako zadné krídlo pred dvoma rokmi, ktoré nakoniec FIA zakázala.

18. júla 2024, 20:51

Hlavnú boxovú budovu na Hungaroringu čaká derniéra. Jeden zo symbolov okruhu bude po tohtoročnom víkende zbúraný, aby ustúpil modernej a úplne novej budove. Je to ďalší krok pri rozsiahlej rekonštrukcii Hungaroringu.