Rýchle správy
Zámorské podujatia sú problémom aj z hľadiska jetlagu. Keďže v Singapure sa jazdí z pohľadu Európy v rovnakom čase ako doteraz, tímy sa snažia držať európskych časovým pásiem. "My spolupracujeme s lekárom NASA, ktorý pripravuje spánkové režimy astronautom. Vo vesmíre sa držíte umelo vytvoreného rytmu. Náš tím sa tento víkend drží európskej časovej zóny a jetlag je tým úplne eliminovaný," prezradil Toto Wolff z Mercedesu. Má to však svoju nevýhody: "Zostávajú nám tak len tri hodiny denného svetla."
Ktorý pilot je najväčší fešák? Podľa Maxa Verstappena je ním Lando Norris. Sergio Pérez sa však usmieva: "Podľa mňa sú všetci krásni."
Helmut Marko by Massovi doprial víťazstvo v súdnom spore. "Vidieť Massu, ako oslavoval víťazstvo a zrazu o všetko prišiel, bolo strašné. Chcel by som, aby mu bol udelený tento titul. A pán Hamilton, ktorému na rekordoch až tak nezáleží, by mal potom o jeden menej."
Medzi prvými prichádza na okruh Charles Leclerc. Ako to v Marina Bay počas dňa býva, aj s dáždnikom v ruke.
Ako sa Carlos Sainz takmer zrazil s Maxom Verstappenom.
Z porovnania pretekových simulácií Christian Nimmervolla vychádza najlepšie Fernando Alonso, Ferrari by malo byť pomalšie než Red Bull a Mercedes .
Helmut Marko bol za svoje vyjadrenia na adresu Sergia Péreza písomne varovaný FIA. Federácia mu pripomenula jeho povinnosti ako verejnej osoby a etický kódex FIA.
Zaujímavosť dňa: Antonio Giovinazzi má na konte viac kôl vo vedení Veľkej ceny Singapuru ako Max Verstappen.
Takýto nesmierne zaujímavý aerodynamický prvok má na svojom difúzore Aston Martin.
Red Bull má v Singapure len dva kusy novej podlahy. Podľa AMuS-u boli jazdci vyzvaní, aby si počínali opatrne. V prvom tréningu ju mal na aute nasadenú Max Verstappen, v druhom Sergio Pérez.
Bohužiaľ, jeden z varaních návštevníkov svoj výlet na okruh Marina Bay neprežil. Fernando Alonso je tým nešťastníkom, ktorý úbohého jaštera prešiel.
Lawrence Barretto: "Ak do Rakúska priviezol McLaren B-špecifikáciu monopostu, tak do Singapuru priviezol C-špecifikáciu."
Mick Schumacher podľa nemeckých médií smeruje za svojím kamarátom Estebanom Oconom do tímu Alpine. Francúzska automobilka začína testovanie svojho hyperauta pre Le Mans a nemecký mladík by sa mohol vrátiť do pretekárskej sedačky práve vo vytrvalostných pretekoch.
Pohľad na vylepšenú podlahu, difúzor a predné krídlo Alfy Romeo.
Zblízka si môžeme prehliadnuť aj AlphaTauri. Zmeny sú viditeľné na prvý pohľad. Tím sa chce vrátiť do boja o celkové siedme, alebo aspoň ôsme, miesto Pohára konštruktérov.