Honibe je novým oficiálnym partnerom Williams Racing | Magazín F1 - F1online.sk

Honibe je novým oficiálnym partnerom Williams Racing

Nicholas Latifi
zdroj: Williams Racing

Williams Racing oznámil tesne pred začiatkom sezóny 2021 meno nového oficiálneho partnera. Jedná sa o priekopnícku značku zdravia a duševnej pohody Honibe.

Honibe sa snaží vytvárať pohodlné riešenia pre zákazníkov pri liečbe chorôb a dosiahnutí duševnej pohody, pričom podstatou ich produkcie je med. Hlavným cieľom spoločnosti je dodávať med v inovatívnych a pohodlných výrobkoch, ktoré prispievajú k zdraviu a pohode spôsobom, ako to dokáže len med: čisto, prírodne, efektívne a s čo najmenším počtom prísad.

Partnerstvo je zamerané na globálne rozšírenie povedomia o značke Honibe prostredníctvom Formuly 1 a tímu Williams Racing, čo by malo napomôcť k rastu spomínanej značky. Honibe bude mať svoje logo na monoposte FW43B, konkrétne na nose a hlavovej opierke. Logo tejto značky bude viditeľné aj na rukávoch jazdeckých kombinéz, no objaví sa aj na tímovom oblečení.

„S potešením vítam Honibe ako nového oficiálneho partnera Williams Racing. Cesta, na ktorú sa s Honibe vydávame, je jedinečná a postavená na spoločnom programe s cieľom zabezpečiť udržateľný obchodný rast. Toto partnerstvo je ďalšou ukážkou nového komerčného smerovania spoločnosti Williams a tešíme sa na vytvorenie jedinečného integrovaného prístupu, ktorý pomôže rozšíriť globálne povedomie o značke Honibe tým, že všetkým ukážeme výhody ich produktov, ktoré sú určené pre každého,“ povedal Tim Hunt, ktorý je komerčným a marketingovým riaditeľom Williamsu Racing.

„Veríme prírodnej liečivej sile medu,“ povedal John Rowe, výkonný riaditeľ Island Abbey Foods, ktorá vlastní Honibe. „Boli sme úspešní v poskytovaní pohodlných riešení pre zákazníka založených na mede na podporu zdravia a duševnej podpory, pričom sme zachovali všetky výhody medu. Sme veľmi nadšení z partnerstva so spoločnosťou Williams Racing, ktorá je v súlade s naším úsilím zvýšiť dosah na ďalšie trhy a súčasné posúvať ďalej náš cieľ propagácie Honey For Health po celom svete,“ uviedol Rowe.

Možno vás zaujme

Komentáre