Hadjar si myslí, že mal na najlepšiu trojku: Posral som to!


Mohol to byť ďalší špeciálny deň pre Isacka Hadjara? Francúzsky pretekár jazdí vo fantastickej forme a so svojím monopostom predvádzal hviezdne záblesky aj tento víkend. Mysleli by ste si, že s ôsmym miestom na štarte bude spokojný, ale pravý opak bol pravdou.
Liam Lawson mal v Singapure dve nehody a odštartuje až zo štrnástej priečky, kým Isack Hadjar opäť prenikol do najlepšej desiatky. Pri zbežnom pohľade je to dobrý výsledok, ale francúzsky mladík svojimi slovami opäť potvrdil, že monopost Racing Bulls má neraz na viac ako na umiestnenia v strede poľa.
Platilo to aj v Singapure, kde Isackovi podľa jeho slov ani trochu nevyšla Q3 a konečný výsledok mohol byť oveľa, oveľa lepší. Pred novinárov tak prestúpil veľmi naštvaný a taktiež si poriadne vynadal. „Vždy sa ľahko hovorí, že som toho nechal veľa na stole, ale, bohužiaľ, je to pravda
„Mal som úžasný začiatok posledného pokusu, ale stratil som to na mieste, kde som nestratil kontrolu ani raz za celý tento víkend. Jednoducho som to prehnal. Je to škoda, pretože som si naozaj myslel, že to špeciálne kolo bolo v mojich silách a dostalo by ma to tam hore. Pri pohľade na výsledky vidím, že tri desatiny by ma dostali na tretie miesto, ale posral som to,“ dodal naštvaný Hadjar.
Ten zašiel ešte ďalej a povedal, že v podstate mu nevyšla celá kvalifikácia. Na jedno dobré kolo vraj čakal celý deň, ale nedočkal sa ho. Dúfal, že sobota v Singapure bude jeho ďalší veľký deň, ale to sa nepodarilo. Napriek tvrdým slovám bola oveľa veľavravnejšia jeho reč tela v kokpite po chybe, keď sa rukami mlátil do prilby.
L’erreur d’Isack dans son dernier tour 💔💔💔#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/ZhTgsMlLhm
— IH6_FanPage_Fr 🇫🇷🩷 (@IHadjar_fans) October 4, 2025
„Nie som hrdý na svoju kvalifikáciu, pretože som neodjazdil jedno dobré kolo. V každom pokuse som urobil nejakú chybu. Áno, je to veľmi náročná trať, ale celú kvalifikáciu som to nedokázal poskladať dokopy. Nie som spokojný,“ skonštatoval francúzsky pretekár.
Možno by na to nemal tak tlačiť. Menej je niekedy viac a zrýchliť o dve desatiny, nie o tri, by bolo lepšie ako nič. „Ja sa na to pozerám inak. Ak chcete zajazdiť špeciálne kolo, musíte riskovať a vydať sa do neznáma. Presne to som aj urobil, ale nevyšlo to,“ dodal Hadjar.