Antonelli reaguje na Wolffovu kritiku: Chápem jeho slová


Kimi Antonelli sa na domácich pretekoch v Monze nepredviedol v najlepšom svetle. Šéf Mercedesu Toto Wolff dokonca jeho výkon kritizoval, keď ho označil za “neuspokojivý”. Čo na to hovorí taliansky mladík a ako sa to chystá odčiniť? To prezradil počas štvrtkového mediálneho dňa v Baku.
Päťsekundový trest za vytlačenie Alexa Albona z trate bol posledným klincom do rakvy Kimiho Antonelliho, ktorý sa v cieli prepadol až na deviate miesto za Gabriela Bortoleta. Svojou jazdou však neoslnil, ani keby sme na tento moment zabudli. V tréningu sa opäť zahrabal v štrku a nezvládol ani štart pretekov.
“Myslím, že celkom dobre rozumiem jeho poznámkam,” povedal Kimi Antonelli na margo Wolffovej verejnej kritiky na adresu jeho “neuspokojivej” jazdy. “S Totom sa o veciach bavíme veľmi otvorene. Myslím, že jeho slová sa týkali najmä pretekov.”
“V kvalifikácii to bolo v skutočnosti celkom dobré, napriek tomu výletu mimo trať v druhom tréningu. V pretekoch som sa trápil, najmä na tvrdých pneumatikách,” vrátil sa k Veľkej cene Talianska. “Spravil som chybu aj na štarte. Týkalo sa to najmä pretekov, pričom súhlasím s poznámkou, že to nebolo najlepšie. Beriem to však pozitívne a využijem to ako palivo, aby som bol tento víkend ešte lepší.”
Z posledných deviatich súťažných víkendov sa Kimimu Antonellimu podarilo zabodovať len trikrát. Aj keď sedí v monoposte jedného z top tímov, v jazdeckom šampionáte sa už prepadol za Alexa Albona, ktorý má na konte 70 oproti jeho 66 bodom.
Čo treba spraviť v Baku lepšie? “V prvom rade sa pokúsiť o hladký priebeh jednotlivých segmentov. V Monze som už vo veľmi skorej fáze druhého tréningu vyšiel z trate a neodjazdil som dlhé stinty. Do pretekov som šiel celkom naslepo. Vôbec som si nevyskúšal plne natankovaný monopost, takže to bolo náročné, všetko som musel zisťovať za pochodu. Mal som problém dostať sa do rytmu, čo nebolo ideálne.”
“V kvalifikácii v Monze som mal oveľa lepšie tempo, takže azda sa mi podarí na to nadviazať. Hlavným cieľom je hladký priebeh segmentov, odjazdiť čo najviac kôl a v kvalifikácii a pretekoch si odviesť svoju prácu,” prezradil Antonelli.