Hamilton opäť ukázal svoj charakter. Sám mi napísal správu, teší sa Hadjar

Isack Hadjar by určite najradšej čím skôr hodil za hlavu celý austrálsky víkend. Vypadnutie počas zahrievacieho kola sa nebude dobre vynímať v životopise žiadneho pilota Formuly 1, ale uprostred tohto boľavého obdobia sa Hadjarovi podarilo nájsť niečo pozitívne. Je tým správa od sedemnásobného majstra sveta.
Lewis Hamilton je veľkým idolom Isacka Hadjara, ktorý bol šťastím celý bez seba, keď sa pilot Ferrari po prehliadke jazdcov ponúkol, že si s mladíkom z Racing Bulls spraví fotografiu. Ešte krajšie by bolo, keby si s ním zapretekal priamo na trati, ale to mu nebolo súdené po chybe v prvej zákrute.
Isacka Hadjara prišiel utešovať Hamiltonov otec Anthony, ktorému ho bolo veľmi ľúto. “Povedal, že mu to pripomenulo, keď Lewis zaparkoval svoje auto na vjazde do boxov v Šanghaji [v roku 2007]. Bol to milý moment a strávil som nejaký čas s Anthonym, s otcom môjho idola. Bola to výnimočná chvíľa. A v skutočnosti mi aj Lewis neskôr v ten istý deň poslal správu. Tento chlapík je ozaj trieda.”
Ako sa vlastne francúzsky jazdec dostal z nedeľného sklamania? “Povedal by som, že už v pondelok som sa cítil oveľa lepšie. Najmä preto, že som vedel, že máme dva víkendy po sebe. Je fajn sa do toho vrátiť takto skoro, ako keby som sa mal mesiac tým zožierať.”
Aj napriek smutnému koncu si Hadjar z Austrálie odniesol pozitíva. “Povedal by som, že sme boli prekvapivo rýchli. Boli sme rýchlejší, než sme si mysleli v Bahrajne. Tam sa ťažko posudzuje, či ste v strede poľa. Neviete, do akej miery sa všetci ukrývajú, alebo nie.”
“V Melbourne sme však mali veľmi dobré auto a okamžite od prvého tréningu som mal z neho dobrý pocit. Cítil som sa dosť komfortne a bol som k Júkimu tak blízko, ako som chcel. Z hľadiska čistého tempa tak vidím veľa pozitív,” pochvaľuje si.
Hadjara v Číne čaká prvý šprintový víkend vo Formule 1, čo môže mladíkom spôsobiť ďalšie problémy. Aj keď všetci absolvovali prípravu na simulátore, priamo na trati budú mať k dispozícii jeden jediný tréning. Bude im to stačiť?
“Z hľadiska prístupu by som povedal, že som na toto zvyknutý. Počas posledných troch rokov som to už takto robil [vo Formule 2 a Formule 3], kde po tréningu idete priamo do kvalifikácie a máte za sebou len pár ostrých kôl,” nerobí si z čínskeho víkendu starosti Hadjar. “Tento prístup teda poznám. Viem, ako to urobiť správne, no je samozrejmé, že by som viac privítal tri voľné tréningy.”